“Tarbot”

Gusto
Geclassificeerd als nr. 4 van 184 Restaurants in Genk
Keukens: Belgisch, Frans, Vis en zeevruchten, Wijnbar
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Ontbijt, Lunch, Reserveringen
Beschrijving: Restaurant Gusto staat voor passie en gedrevenheid, waar kwaliteit altijd voorop staat! We brengen een gastronomisch concept van een hedendaagse keuken met wereldse invloeden, uitgevoerd onder leiding van chef Bo Frei en sous-chef Lars Delabye. Ondersteund door een klassevolle bediening die elke dag voor jullie klaar staat om jullie in de watten te leggen. Voor top-wijnen, cocktails, een lekkere amuse-kaart en top-kwaliteit eten ben je bij Restaurant Gusto zeker op je plaats!
17 juni 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteren gaan eten , jammer dat de kleine gerechtjes niet meer op kaart staan. Koos voor de tarbot van 53€ en qua smaak zeker ok. Ik keek wel op dat er voor dit bedrag zelfs geen aardappeltje / frietje bij geserveerd werd … bij de tartaar / zeetong was dit wel

Met honger van tafel gegaan. Jammer , ik kwam er voorheen altijd graag

Datum van bezoek: juni 2022

29 mei 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was een subliem etentje met vrienden. Chef kok Bo Frei en zijn team hebben zichzelf weer overtroffen.
Van de amuse tot het dessert, waren de gerechten top. We hebben een geweldige avond gehad.
We komen zeker terug!

28 mei 2022 beoordeeld

We gaan vaak op restaurant, van brasserie tot sterrenzaken,... Gusto legt de lat zeer hoog en elk gerecht was een streling voor het oog en een verrukking voor de spaakpapillen, het was super, we komen ZEKER terug!! Nog eens proficiat aan het team!

26 mei 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant is onder gewaardeerd. Naar gerechten, beleving en wijnkeuze zijn we omvergeblazen. Tevens een super vriendelijk personeel. Echt een aanrader!!

22 mei 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij gaan regelmatig eten bij de Gusto en het is telkens een super ervaring. Wij namen het 5-gangen menu en hebben er echt van genoten. De bediening is attent en vriendelijk en het eten was zeer goed. Een jong ambitieus team. Wij komen graag nog eens terug!

Datum van bezoek: mei 2022

Reizigers die Gusto bekeken, bekeken ook

Genk, Limburg Province

In Gusto geweest? Deel je ervaringen!