“Lekker maar....”

Gusto
Geclassificeerd als nr. 4 van 182 Restaurants in Genk
Keukens: Belgisch, Frans, Vis en zeevruchten, Wijnbar
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Ontbijt, Lunch, Reserveringen
Beschrijving: Restaurant Gusto staat voor passie en gedrevenheid, waar kwaliteit altijd voorop staat! We brengen een gastronomisch concept van een hedendaagse keuken met wereldse invloeden, uitgevoerd onder leiding van chef Bo Frei en sous-chef Lars Delabye. Ondersteund door een klassevolle bediening die elke dag voor jullie klaar staat om jullie in de watten te leggen. Voor top-wijnen, cocktails, een lekkere amuse-kaart en top-kwaliteit eten ben je bij Restaurant Gusto zeker op je plaats!
10 april 2022 beoordeeld

Lekker eten, verse producten en vriendelijke bediening, wij hebben met 4 personen het 5 gangen menu genomen, het was gezellig maar gelukkig waren wij met 4 en fijn babbelen want bijna 4u30 aan tafel is te lang, hoofdgerecht en dessert was echt lang wachten. Gelukkig regelmatig brood gebracht want het zijn erg kleine porties. Erg opvallend was dat er in de open keuken het personeel over de ganse avond het knabbelen was, een lange smalle ober die de zaal deed kwam telkens met de mond vol de zaak binnen, dit kan echt niet! Doe dit waar de klanten het niet zien
Verder was het een fijne en geslaagde avond.

Datum van bezoek: april 2022

14 maart 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Snap niet de lage score op Gault & Millau! Een jonge chef met zoveel capaciteiten die je ziet in de gerechten. Afgewerkt op hoog niveau! Ook de bijhorende wijntjes altijd top. Een aanrader!!

Datum van bezoek: maart 2022
27 februari 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Een aanrader wie zoekt naar een culinair hoogstandje in een heel aangenaam kader met vriendelijk personeel. De chef kok brengt verrassende smaken bij mekaar, is creatief met de ingrediënten en maakt er telkens een samenhangend geheel van. We namen uiteindelijk formule met aangepaste wijnen na consulteren van de wijnkaart: goedkoopste fles ligt min. rond de 40€. Dit was ook een goede keuze: frisse wijnen met goeie dronk, geurenpalet, passend bij elk gerecht. We zouden dit restaurant aan iedereen aanraden. Doen dus ! Aan de eigenaars: pas jullie foto op jullie website aan, jullie huidig interieur is veel aantrekkelijker en ‘cosy’ dan jullie website laat uitschijnen.

Datum van bezoek: februari 2022
24 januari 2022 beoordeeld

viergangenmenu met nieuwe chef uit Peru, smaakbommetje als amuse bouche, kleine porties maar op te inde toch gevulde maag, per kwartier nieuwe klanten zodat ze kunnen volgen met de keuken en de bediening en de Corona maatregelen, ontbijt buffet ook coronaproof met CO2 meter in de zaal, deur werd opengezet bij hoge waardes

Datum van bezoek: januari 2022
3 januari 2022 beoordeeld

Alhoewel prijzig zeker de moeite waard. Smaken perfect en bediening vriendelijk en nemen de tijd.De Sommelier kent zijn vak perfect, meer dan lekkere wijnen samen met een goede uitleg, wat zou een mens meer wensen ???

Datum van bezoek: december 2021

Reizigers die Gusto bekeken, bekeken ook

Genk, Limburg Province

In Gusto geweest? Deel je ervaringen!