“Gusto”

Gusto
Geclassificeerd als nr. 5 van 174 Restaurants in Genk
Keukens: Belgisch, Frans, Vis en zeevruchten, Wijnbar
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Diner, Lunch, Reserveringen
Beschrijving: Restaurant Gusto staat voor passie en gedrevenheid, waar kwaliteit altijd voorop staat! We brengen een gastronomisch concept van een hedendaagse keuken met wereldse invloeden, uitgevoerd onder leiding van chef Bo Frei en sous-chef Lars Delabye. Ondersteund door een klassevolle bediening die elke dag voor jullie klaar staat om jullie in de watten te leggen. Voor top-wijnen, cocktails, een lekkere amuse-kaart en top-kwaliteit eten ben je bij Restaurant Gusto zeker op je plaats!
15 december 2020 beoordeeld

Wij als hotelgasten konden gebruik maken van deze faciliteiten, wel vrij prijzig maar verzorgd en coronaproef.

Datum van bezoek: december 2020

2 november 2020 beoordeeld

Diner was fantastisch lekker,alle svers.
De bediening was heel vlot en beleefd.Restaurant is écht een aanrader

Datum van bezoek: november 2020
21 oktober 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel gezellig restaurant . Super bediening en superlekker gegeten . Ideaal bij een verblijf in het Carbon hotel . Echt een aanrader !!!!

19 oktober 2020 beoordeeld

We hebben heerlijk gedineerd in Restaurant Gusto. Heerlijk aperitief, amuses, wijnen, vijfgangendiner en koffie met artisanale koekjes. Ook de bediening was perfect: vriendelijk, behulpzaam, broodjes werden aangevuld zonder te vragen,.. niets op aan te merken! Een echte aanrader als je 't ons vraagt!

19 oktober 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere lunch.
Klassieke gerechten met een moderne twist.
Verschillende wijnen per glas.
Wel redelijk kil: hoge plafonds en de eerste koudere dagen.
Vriendelijke bediening.

Datum van bezoek: oktober 2020

Reizigers die Gusto bekeken, bekeken ook

Genk, Limburg Province

In Gusto geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.