“Lekkere lunch.”

Gusto
Geclassificeerd als nr. 5 van 175 Restaurants in Genk
Keukens: Belgisch, Frans, Vis en zeevruchten, Wijnbar
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner, Reserveringen
Beschrijving: Restaurant Gusto staat voor passie en gedrevenheid, waar kwaliteit altijd voorop staat! We brengen een gastronomisch concept van een hedendaagse keuken met wereldse invloeden, uitgevoerd onder leiding van chef Bo Frei en sous-chef Lars Delabye. Ondersteund door een klassevolle bediening die elke dag voor jullie klaar staat om jullie in de watten te leggen. Voor top-wijnen, cocktails, een lekkere amuse-kaart en top-kwaliteit eten ben je bij Restaurant Gusto zeker op je plaats!
19 oktober 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere lunch.
Klassieke gerechten met een moderne twist.
Verschillende wijnen per glas.
Wel redelijk kil: hoge plafonds en de eerste koudere dagen.
Vriendelijke bediening.

17 oktober 2020 beoordeeld

Na annulatie door Covidbesmetting in ander restaurant hier terecht gekomen en genoten van een heerlijk degustatiemenu en zalige begeleidende wijnen!

16 oktober 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Sfeervolle zaak. Het eten was lekker maar net niet het niveau wat je voor deze prijs verwacht... de fantastische aangepaste wijnen en topservice van onze ober Ali maakt dit wel ruimschoots goed!

12 oktober 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

We kozen voor het 4 gangen degustatiemenu.
De gerechten waren zeer mooie creaties met goede combinaties van smaakpaletten en smaakten bijgevolg super lekker.
Verder een vriendelijke en professionele ontvangst en bediening in een aangenaam, modern kader.
Zeker voor herhaling vatbaar.

12 oktober 2020 beoordeeld

Een aanrader. Het eten is op sterrenniveau. Top wijnen worden royaal geschonken. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Wij gaan terug!

Datum van bezoek: oktober 2020

Reizigers die Gusto bekeken, bekeken ook

Genk, Limburg Province

In Gusto geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.