“Vorige keer beter gegeten”
Beoordeling van La Piazza

La Piazza
Geclassificeerd als nr. 64 van 181 Restaurants in Genk
31 mei 2021 beoordeeld

De antipasto was ok,ik miste misschien wat mortadella er bij.Helaas heb ik zelf moeten vragen achter zwarte peper,zeezout en olijfolie.De olijfolie was echt niet ok voor een italiaans restaurant.Mijn arabiata was niet pikant,zelfs niet in het minste een beetje.Het was eigenlijk een doodgewone,zoutloze penne met saus.Pikante olijfolie heb ik zelf niet gevraagd omdat ik de eerder gekregen olijfolie niet lekker vond.De tiramisu was goed.Eerdere bezoeken van mij in 2019-2020 waren veel beter.Wat is er veranderd.De bediening was nog steeds heel vriendelijk.

Datum van bezoek: mei 2021
Romina B, Eigenaar van La Piazza, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 september 2021

Dag Erwin,

Dank je wel voor je eerlijke feedback. In de keuken is er niets veranderd; Daar staat nog steeds dezelfde kok.
Hopelijk zien we je snel nog eens terug!

14 oktober 2020 beoordeeld

Elke keer opnieuw krijgen we zowel eten als drinken geserveerd van hoge kwaliteit, smaak en finesse.
Zeer goede bediening en een mooie zaak om in te vertoeven en te genieten van een gezellige tijd!
We zijn hier al talloze keren gekomen en zullen hier nog vaak terugkomen! La Piazza in Genk, the place to be voor een geslaagd etentje!

Datum van bezoek: oktober 2020
1 oktober 2020 beoordeeld

Keuze tafel bleek een probleem, tafel van onze keuze was al gereserveerd maar werd tijdens ons bezoek nooit gebruikt.
Eten was correct prijs / kwaliteit niets op aan te merken.

Datum van bezoek: september 2020

Dag Stef,
Dank je wel voor je eerlijke feedback.
Het klopt inderdaad dat er bij ons vaak specifieke tafels worden gereserveerd door klanten. Jammer genoeg belt er wel eens iemand af, of komen ze later. We proberen altijd iedereen een fijne avond te bezorgen.
Hopelijk tot snel!

29 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Na de kinepolis in dit restaurant hier beland. Eerst buiten aperitief gin gedronken. Gelukkig binnen plaats vrij met een restaurant ervaring. Vongole was prima alsook de huisgemaakte lasagne. Limoncello van het huis na het eten. Prima ervaring en wachttijd viel goed mee.

Datum van bezoek: februari 2020
22 februari 2020 beoordeeld

Na ons diner, waren we nog wanhopig op zoek naar een zaakje waar we gezellig nog een dessert konden eten om de avond af te sluiten. Bij la Piazza konden we nog terecht, de desserts waren zeer lekker en helemaal niet duur, enorm mooie zaak en vriendelijk personeel.

Datum van bezoek: februari 2020

Reizigers die La Piazza bekeken, bekeken ook

Genk, Limburg Province
Genk, Limburg Province

In La Piazza geweest? Deel je ervaringen!

© 2022 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.