“TOP-restaurant waar we vaak met plezier terugkomen!”
Beoordeling van La Piazza

La Piazza
Geclassificeerd als nr. 64 van 180 Restaurants in Genk
14 oktober 2020 beoordeeld

Elke keer opnieuw krijgen we zowel eten als drinken geserveerd van hoge kwaliteit, smaak en finesse.
Zeer goede bediening en een mooie zaak om in te vertoeven en te genieten van een gezellige tijd!
We zijn hier al talloze keren gekomen en zullen hier nog vaak terugkomen! La Piazza in Genk, the place to be voor een geslaagd etentje!

Datum van bezoek: oktober 2020

1 oktober 2020 beoordeeld

Keuze tafel bleek een probleem, tafel van onze keuze was al gereserveerd maar werd tijdens ons bezoek nooit gebruikt.
Eten was correct prijs / kwaliteit niets op aan te merken.

Datum van bezoek: september 2020
Romina B, Eigenaar van La Piazza, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 september 2021

Dag Stef,
Dank je wel voor je eerlijke feedback.
Het klopt inderdaad dat er bij ons vaak specifieke tafels worden gereserveerd door klanten. Jammer genoeg belt er wel eens iemand af, of komen ze later. We proberen altijd iedereen een fijne avond te bezorgen.
Hopelijk tot snel!

29 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Na de kinepolis in dit restaurant hier beland. Eerst buiten aperitief gin gedronken. Gelukkig binnen plaats vrij met een restaurant ervaring. Vongole was prima alsook de huisgemaakte lasagne. Limoncello van het huis na het eten. Prima ervaring en wachttijd viel goed mee.

Datum van bezoek: februari 2020
22 februari 2020 beoordeeld

Na ons diner, waren we nog wanhopig op zoek naar een zaakje waar we gezellig nog een dessert konden eten om de avond af te sluiten. Bij la Piazza konden we nog terecht, de desserts waren zeer lekker en helemaal niet duur, enorm mooie zaak en vriendelijk personeel.

Datum van bezoek: februari 2020
28 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Akkoord dat het een drukke avond is, maar 1,5u wachten op de hoofdmaaltijd is wel erg lang. Verschillende tafels die na ons kwamen werden eerder bediend.
Heel jammer en geen compensatie van de zaak.

Datum van bezoek: december 2019
Romina B, Eigenaar van La Piazza, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 januari 2020

Beste,

Jammer dat u met een negatief gevoel naar huis ging.
We weten echter over welke dag het ging en wie u bent.
Laten we even eerlijk praten en de feiten op een rij zetten.
U hebt net 1u24 in de zaak gezeten. Dus 1,5u wachten op het hoofdgerecht is een dikke leugen. Tussen uw voorgerecht en uw hoofdgerecht zat net geen half uur.
Akkoord, dat is aan de langere kant. Maar zoals u reeds zei, het was een drukkere avond. Dat was zo voor iedereen.
Klanten die na u enkel een hoofdgerecht bestelden, hadden deze inderdaad voor u. Zij zouden niet moeten wachten tot u uw voorgerecht ophad, juist?
Daarnaast vonden de klanten rondom u, u ook onbeschoft en onvriendelijk. Gelukkig had u een vriendelijke student voor u die u steeds met de glimlach bleef bedienen.
Ook hebt u beiden een limoncello van het huis gekregen.

Wij staan altijd open voor feedback. Maar dan hoort dat opbouwend en correct te zijn.

Reizigers die La Piazza bekeken, bekeken ook

Genk, Limburg Province
Genk, Limburg Province

In La Piazza geweest? Deel je ervaringen!

© 2022 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.