Ik ging op woensdagavond met een zakenrelatie een pizza eten bij La Posta. Ik ken het restaurant al jaren. Dat het eten dus behoorlijk goed is kan je wel raden, want anders ga ik niet terug. Ik schrijf deze review omdat er me iets van het hart moet. Het concept van La Posta is goed. De Italiaanse sfeer is overal te herkennen en het feit dat je de producten die ze gebruiken ziet staan in de rekken rondom het restaurant voedt natuurlijk de gezelligheid. Ze hebben dus alles in handen om het goed te doen. Wat jammer is, is dat de vriendelijke bediening van vroeger volledig verdwenen is. Je staat een hele tijd te wachten als je binnenkomt omdat ze je geen plaats komen toewijzen en je wordt gewoon niet begroet. Achter het comptoir stond de hele tijd iemand van het personeel. Op nog geen 3 meter afstand. En de persoon in kwestie ziet ons binnenkomen, ziet ons wachten en zegt ondertussen niets. De bediening loopt ook allesbehalve vriendelijk. De kaart wordt letterlijk voor je neus gegooid. Een vraag beantwoorden kan, maar niet vooraleer de ober in kwestie met zijn ogen heeft gedraaid. Je krijgt zelfs geen bedanking of afscheid als je weg gaat. Terwijl je er toch zonet 50 euro hebt gespendeerd. Werk alstublieft aan die klantbeleving en klantvriendelijkheid. Want het liefst van al zou ik graag terug een pizza komen eten binnenkort, maar niet ten koste van alles. Want het eerste waar ik nu aan denk als ik met La Posta in men gedachten zit, is het onvriendelijk personeel. En dat is allesbehalve een goed uitgangspunt.
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.