“Beetje een teleurstelling”

Keukens: Italiaans
Dineropties: Diner, Buiten zitten, Reserveringen
Dineropties: Diner, Buiten zitten, Reserveringen
5 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

‘S middags telefonisch een reservatie gedaan voor dezelfde avond om 18u30, dat was volgens meneer geen enkel probleem. Bij aankomst bleek er dan op mijn naam helemaal geen reservatie te staan! Na een poos ongemakkelijk aan de deur te staan wachten met onze jassen aan kregen we dan toch een tafeltje voor aan de deur toegewezen. Waar ik verwacht dat een pastabar redelijk vlot moet gaan hebben wij toch bijna 45 minuten op ons eten moeten wachten vanaf bestelling. Ik ken andere leukere, kleinere zaakjes in Genk waar het veel vlotter gaat (en het voor dezelfde kwaliteit goedkoper is). De gerechten waren welliswaar lekker maar helaas hebben we ze snel moeten opschrokken omdat alles zo lang duurde en we nog een afspraakje hadden.

Datum van bezoek: maart 2018

12 februari 2018 beoordeeld

Deze plaats werd ons aanbevolen door verschillende mensen maar het was een teleurstelling.
Het voorgerecht was ok maar de pasta leek te zwemmen in een flauwe watersoep.

Datum van bezoek: februari 2018
27 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Koel, bijna onvriendelijk onthaal.
Rommelige schotels. Voldoende grote porties maar veel te duur voor de geserveerde kwaliteit...
Geen aanrader...

Datum van bezoek: december 2017
25 november 2017 beoordeeld

Heel slecht hebben we niet gegeten maar voor een simpele pasta die je overal kan krijgen, geen tafellinnen, bestek op aanvraag, uitgedroogd brood en zeer matige wijn worden er wel 'restaurantprijzen' gevraagd. Er wordt vooral geteerd op de naambekendheid denk ik. De bediening kan ook een stuk vriendelijker.

Datum van bezoek: augustus 2017
16 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

La Posta heeft verbouwd en dat zie je onmiddellijk aan de prijzen.Alles is duurder geworden.Ook als je een topwijn vraagt per glas krijg je zeer weinig in tegenstelling tot de huiswijn.Het eten is er nog steeds voortreffelijk met de échte Italiaanse pasta's.Ook de antipasto is een aanrader.Maar...praten met elkaar aan tafel is echter niet te doen.De echo's,het lawaai is er teveel aan en in de zomer doen ze de grote ramen open dat je netjes kan meeroken met de tafels op het terras.Sommige klantvriendelijke dingen kunnen écht beter.

Datum van bezoek: oktober 2017

Reizigers die La Posta bekeken, bekeken ook

Genk, Limburg Province

In La Posta geweest? Deel je ervaringen!