“Overroepen!”

Keukens: Italiaans
Dineropties: Diner, Buiten zitten, Reserveringen
Dineropties: Diner, Buiten zitten, Reserveringen
27 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Koel, bijna onvriendelijk onthaal.
Rommelige schotels. Voldoende grote porties maar veel te duur voor de geserveerde kwaliteit...
Geen aanrader...

Datum van bezoek: december 2017

25 november 2017 beoordeeld

Heel slecht hebben we niet gegeten maar voor een simpele pasta die je overal kan krijgen, geen tafellinnen, bestek op aanvraag, uitgedroogd brood en zeer matige wijn worden er wel 'restaurantprijzen' gevraagd. Er wordt vooral geteerd op de naambekendheid denk ik. De bediening kan ook een stuk vriendelijker.

Datum van bezoek: augustus 2017
16 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

La Posta heeft verbouwd en dat zie je onmiddellijk aan de prijzen.Alles is duurder geworden.Ook als je een topwijn vraagt per glas krijg je zeer weinig in tegenstelling tot de huiswijn.Het eten is er nog steeds voortreffelijk met de échte Italiaanse pasta's.Ook de antipasto is een aanrader.Maar...praten met elkaar aan tafel is echter niet te doen.De echo's,het lawaai is er teveel aan en in de zomer doen ze de grote ramen open dat je netjes kan meeroken met de tafels op het terras.Sommige klantvriendelijke dingen kunnen écht beter.

Datum van bezoek: oktober 2017
5 november 2017 beoordeeld

We hadden een tafel gereserveerd om 19.45 u maar we hebben nog 20min moeten wachten. Eindelijk kregen we een tafel maar die stond niet stabiel. We hebben dan aan 2 mensen moeten vragen om een kaartje onder de tafelpoot te schuiven. Bij het bestellen van een Gin tonic (Monkey 47) kregen we te horen dat die er niet meer was. Als dessert wilden we graag panna cotta bestellen, maar die was er ook al niet meer want het was een drukke vakantieperiode geweest !?! Ze maken toch alles vers .... omdat er dan geen panna cotta was, bestelde mijn man een deca en die was er ook niet meer. Eten was lekker maar dit was er toch wat over. Tip : zeker ook de rekening checken want ipv de Hendrick's gin hadden ze toch de duurdere Monkey 47 aangerekend. Niet voor herhaling vatbaar

Datum van bezoek: november 2017
3 november 2017 beoordeeld

Vertrokken met 2p voor een kleintje (lunch) met VGje. Gewoon schitterende bruschette met een iets te lichte doch lekkere Prosecco. Als HG risotto met zeevruchten. Ik dacht ieder een “portion, servie à l’assiette” doch de gastdame wist ons te vertellen dat we van tafel moesten verhuizen daar deze te klein zou zijn om haar pan op te zetten ! Vertrokken dus nr een tafel van 4 voor 2. Eenmaal de pan aangekomen bekeken we mekaar alsof er gebracht was voor 4 à 6 personen ! Zeer lekker ! Top !

Datum van bezoek: november 2017

Reizigers die La Posta bekeken, bekeken ook

Genk, Limburg Province

In La Posta geweest? Deel je ervaringen!