“Luxeontbijt”

Keukens: Belgisch, Frans
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
17 oktober 2021 beoordeeld

Ronduit slecht en schandalig.
21, 90 € voor sandwiches die naar mijn mening al een week oud waren. Chocobroodje niet vers en gewoon opgewarmd Keizerbroodje ook helemaal niet vers. Zelfs niet eens vriendelijk personeel.
Zeker en vast geen aanrader.

Datum van bezoek: oktober 2021

23 september 2021 beoordeeld

We hebben op een zonnige dag gebruik gemaakt van het grote terras. Hier hebben we na goede bitterballen een pannenkoek met suiker gegeten. De bitterballen waren goed gebakken. De pannenkoek was zelfgemaakt en zeer lekker. Prijs kwaliteit dus zeker een aanrader.

Datum van bezoek: september 2021
4 februari 2020 beoordeeld

Gezellig zitten voor ontbijt, lunch en diner. Ruime keuze uit gerechten en drankjes. Betaalbare prijzen.

Datum van bezoek: februari 2020
5 januari 2020 beoordeeld

Met het vriendelijk personeel en de lekkere huisgemaakte lasagne (die heel lekker was trouwens!) is dit de ideale plaats om op adem te komen tijdens een fietstocht :)

Datum van bezoek: december 2019
30 december 2019 beoordeeld

Prima prijs/kwaliteit, ik dacht eerst dat de broodjes wat duur waren maar als ze dan geserveerd werden hola, vonden wij het wel zeker ok. De dienst was heel vriendelijk en attent, precies zoals het altijd zou moeten zijn, maar toch een dikke duim....

Datum van bezoek: december 2019

Reizigers die Brasserie 360 bekeken, bekeken ook

Genk, Limburg Province

In Brasserie 360 geweest? Deel je ervaringen!

© 2022 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.