“Gezellig, ruime keuze”

Keukens: Belgisch, Frans
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
4 februari 2020 beoordeeld

Gezellig zitten voor ontbijt, lunch en diner. Ruime keuze uit gerechten en drankjes. Betaalbare prijzen.

Datum van bezoek: februari 2020

5 januari 2020 beoordeeld

Met het vriendelijk personeel en de lekkere huisgemaakte lasagne (die heel lekker was trouwens!) is dit de ideale plaats om op adem te komen tijdens een fietstocht :)

30 december 2019 beoordeeld

Prima prijs/kwaliteit, ik dacht eerst dat de broodjes wat duur waren maar als ze dan geserveerd werden hola, vonden wij het wel zeker ok. De dienst was heel vriendelijk en attent, precies zoals het altijd zou moeten zijn, maar toch een dikke duim....

17 december 2019 beoordeeld

Ik zit hier al een half uur op men milkshake te wachten en nog altijd niks ik vind dit echt niet kunnen zijn ze de koe aan het vangen of wat is hier aan de hand?

31 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke plek om eens iets te gaan drinken of een ijs te eten, vriendelijke obers! Prijzen zoals in alle brasseries.

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die Brasserie 360 bekeken, bekeken ook

Genk, Limburg Province

In Brasserie 360 geweest? Deel je ervaringen!

© 2022 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.