“Een half uur voor een milskshake?!?”
Beoordeling van Brasserie 360

Brasserie 360
Geclassificeerd als nr. 37 van 181 Restaurants in Genk
Keukens: Belgisch, Frans
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
17 december 2019 beoordeeld

Ik zit hier al een half uur op men milkshake te wachten en nog altijd niks ik vind dit echt niet kunnen zijn ze de koe aan het vangen of wat is hier aan de hand?

Datum van bezoek: december 2019

31 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke plek om eens iets te gaan drinken of een ijs te eten, vriendelijke obers! Prijzen zoals in alle brasseries.

Datum van bezoek: augustus 2019
1 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten, bruschetta en canelloni, top! Ook goede hoeveelheid voor je geld.
Tiramisu was rampzalig. Ober hierover ingelicht, antwoordde niets?! 2 obers voor het hele terras, was niet te doen, zeer moeilijk om iemand vast te krijgen

Datum van bezoek: augustus 2019
29 juli 2019 beoordeeld

We zijn al enkele malen komen lunchen in deze Brasserie, zo ook vorige week vrijdag ; nu bestelden we twee verschillende pastabereidingen. De fettucine met look, peterselie en venusschelpen én een tweede bord Orrechiette met tuinboontjes en scampi's waren allebei gewoon top, zéér ruime porties en voor de gemiddelde Limburger perfect op smaak. Wij kwamen hier al geregeld, maar door hier ook eens voor de pasta te kiezen, gaan we n%og vaker terugkomen.

Datum van bezoek: juli 2019
26 juni 2019 beoordeeld

Nette en vlotte bediening, genoeg keuze op de kaart, goed kwalitatief eten. Ovezichtelijk en gezellig terras.

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die Brasserie 360 bekeken, bekeken ook

Genk, Limburg Province

In Brasserie 360 geweest? Deel je ervaringen!

© 2022 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.