“Nette en vlotte bediening, goed kwalitatief eten.”
Beoordeling van Brasserie 360

Brasserie 360
Geclassificeerd als nr. 37 van 181 Restaurants in Genk
Keukens: Belgisch, Frans
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
26 juni 2019 beoordeeld

Nette en vlotte bediening, genoeg keuze op de kaart, goed kwalitatief eten. Ovezichtelijk en gezellig terras.

Datum van bezoek: juni 2019

13 mei 2019 beoordeeld

De gordijnen in de zaak hangen al jaren los aan het plafond, boven de ronde tafel hangt een grote lamp waar het stof centimeters dik op ligt. De stofvlokken zijn al eens in het eten van mijn echtgenoot beland!!!!
Bij Genk on stage moesten wij als klanten betalen voor het toiletbezoek.
Wel vriendelijk personeel.

21 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Na veel bedelen en zeuren op 2 drankjes kunnen bestellen. Een kwartier nadat we het voorgerecht anti pasti hadden besteld komen ze vertellen dat ze dat niet meer hadden. Eten totaal ondermaats

16 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

De donderdag is er markt in Genk en deze zaak zit steeds knalvol.bij mooi weer kan je genieten op het terras .zeer gevarieerde spijskaart
Zeer lekkere eerlijke
keuken ,professioneel personeel zeer vriendelijke bediening.heerlijk gegeeten en genoten van de streekbiertjes .deze zaak is voor ons een topzaak op een toplocatie .een absolute aanrader

14 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Is enkel goed en gezellig om iets te gaan drinken en daar blijft het bij. Helemaal niet om iets te gaan eten want dat trekt nooit op iets.

Reizigers die Brasserie 360 bekeken, bekeken ook

Genk, Limburg Province

In Brasserie 360 geweest? Deel je ervaringen!

© 2022 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.