“Heerlijk”

La Peña
Geclassificeerd als nr. 31 van 183 Restaurants in Genk
Prijsklasse: € 4 - € 24
19 november 2023 beoordeeld

Lekker gegeten, fijne bediening, veel en heerlijk...ik kom terug! Tapas plank variades deluxe is heeeerlijk! Aanrader!

Datum van bezoek: november 2023
    • Sfeer

5 september 2023 beoordeeld

Gisteren, 4 september 2023, zijn we gaan eten bij La Peña in Genk. Omdat we vaker Tapas gaan eten waren we erg benieuwd wat La Peña te bieden had. We waren zeer positief verrast. De bediening: zeer vriendelijk, snel en efficiënt. De keuken: een snelle blik in de keuken gaf ons de bevestiging dat alles vers en zeer schoon werd klaargemaakt.Het eten: werd snel en zeer netjes opgediend. Alles was huisbereid en zeer authentiek en lekker klaargemaakt. De wachttijden waren kort maar passend bij de sfeer van een gezellige avond. De inrichting: we zaten op een gezellig terras. De inrichting van de zaak binnen was zeer gezellig en heel netjes. Al met al: een heel positieve ervaring, lekker, gezellig en efficient. Wij gaan zeker nog aker terugkomen. Complimenten aan de eigenaar em het personeel. Dankjewel voor de fijne avond.

Datum van bezoek: september 2023
    • Sfeer
26 augustus 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Enkele weken terug een geweldige ervaring gehad in deze zaak. Geweldige vader aan de toog die ons zelf iets aanbood omwille van een vertraging. Vandaag dieptepunt. Vrienden meegenomen, verschillende tapas gehad en uiteindelijk zijn er 2 gerechten niet doorgekomen. Bediening trok verhaal in twijfel en begon zelfs onze correctheid in twijfel te trekken. Ongehoord om te discussiëren met de klant over 2 gerechten. Waarschijnlijk nooit de boek van Steven van Bellegem gelezen over hoe omgaan met klanten

Antwoord van management:Gereageerd op 28 augustus 2023

Beste Stijn,

Aangezien je op elke mogelijk platform je hart wilt luchten over het voorval van zaterdag avond.

Misschien om te beginnen even kort bij vermelden dat het zaterdag vollebak vennestraat was, een evenement waar 15.000 mensen naar toekomen en de bezetting enorm is. Wij proberen iedereen die graag wilt eten tijdens vollebak ook de kans aan te bieden en daardoor is de druk enorm hoog in de keuken en op de bediening.

Wij werken met Tapas en tapasplanken dagelijks.
Het gebeurd dan ook dat klanten planken bestellen en niet zo goed weten welke tapas eigenlijk hierbij horen (Dagelijkse ervaring heeft ons dat geleerd) .

Ik persoonlijk heb het eten van u tafel gemaakt, daar jij voor 3 personen een plank had besteld en bijkomend nog 5 tapas besteld hebt.
Ik heb dan ook uw plank gemaakt en de losse tapas.
De plank is als eerste vertrokken en 2 van de losse tapas, nadien zijn er nog 3 gevolgd.

Men is in de keuken komen vragen of wij dit vergeten waren, waarop ik gezegd heb dat deze onmiddellijk met de eerste plank is meegegaan, daarna gevolgd door nog 3 losse tapas.

Mijn personeel is daarom naar u toegekomen met het overzicht van de plank, aangezien het vaak gebeurd dat klanten denken dat alles wat op de plank komt bij de tapasplank hoort (begrijpelijk).
Als deze vraag al niet meer aan een klant mag gesteld worden, dan vind ik dat we al heel ver zijn gekomen.
Zeker aangezien er al heel vaak nadien tot de conclusie gekomen wordt dat de extra tapa reeds op de plank stond.

Dat u dan onmiddellijk reageert dat u hier een recensie over gaat schrijven (des te meer).
Wij hebben uw tapas nadien bijgemaakt zoals gevraagd en ook aan u bezorgd.

Mijn personeel was enorm aangedaan over dit voorval en kreeg als besluit van jullie nog te horen dat jullie NOOIT meer zouden terugkomen.

Persoonlijk vind ik, dat als jullie vinden dat er geen vragen meer mogen gesteld worden en wel op die manier tegen mijn personeelsleden mag gedaan worden, dat terugkomen inderdaad geen goed idee is.

Met enorme vriendelijke groeten,
Team La peña

22 augustus 2023 beoordeeld

Juist terug van paella eten. Voor ons maximum 4 op 10 waard. Hij was aangebrand en slecht gekruid. Na dat wij dit melden geen reactie.

Antwoord van management:Gereageerd op 24 augustus 2023

La Pena = de spijt, ik vermoed dat dit het punt was wat je wil maken. Referende naar onze naam die La peña is en dan een leuk woordspel om een punt duidelijk te maken. Juist?

Ikzelf stond 22 augustus in de keuken en er zijn die avond 3 paella buiten gegaan, die ik allemaal persoonlijk heb geproeft. Hiervan is geen 1 verbrand naar buiten gegaan.

Dat de kruiden niet naar uw smaak waren is subjectief.

Wijzelf hebben de paella liever extra gekruid, ons clientèle liefst niet te gekruid.

Er is in de keuken die avond geen melding gemaakt van enige klacht over een paella, ik zal dit zeker ook nog navragen.

Wij zoeken altijd samen naar een oplossing, dus lijkt me het zeer straf dat u geen reactie sou gekregen hebben.

Mvg pricilia

6 augustus 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke zaak, typische Spaanse gezelligheid en drukte, mooie keuze aan tapasschotels, of individuele tapasgerechten. Voor ons was t wat zoeken, maar ze geven goed advies.
Wel heel erg lawaaierig..

Reizigers die La Peña bekeken, bekeken ook

Genk, Limburg Province

In La Peña geweest? Deel je ervaringen!