“Lekkere tapa s”

La Peña
Geclassificeerd als nr. 31 van 183 Restaurants in Genk
Prijsklasse: € 4 - € 24
24 april 2023 beoordeeld

Heel lekker en zeer goede wijn en ook de bediening was vlot en aangenaam, vriendelijke mensen , het was er wel rustig in de vroege namiddag

Datum van bezoek: maart 2023

11 april 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Super gezellig restaurant! Heel fijne en behulpzame bediening. Alles met de lach en heel snel! Eten was prijs kwaliteit zeker top en bij het dessert kregen we een extraatje omdat we ons dessert deelden. Oog voor klantenservice! Helemaal top! Ook qua wijn werd ons wat aangeraden ook al was de dienster geen wijn drinkster. Kortom zeker de moeite waard!

Datum van bezoek: april 2023
12 februari 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier gegeten met 16 vrienden. Vriendelijk onthaald in een gezellig restaurant. Fijne bediening.
We vroegen hun advies en hebben de suggestie van de toffe ober gevolgd. Prima! Veel variatie en alles lekker.
We hadden verschillende tapas planken en die werden in fijne porties aan tafel gebracht zodat we een hele avond gezellig hebben kunnen eten en bijpraten.
Bedankt team La Peña! Wij komen zeker nog terug.

Datum van bezoek: februari 2023
16 oktober 2022 beoordeeld

Gelukkig hadden we gereserveerd want het restaurant zat goed vol, zoals het eigenlijk hoort te zijn op een zaterdagavond in de gezellige Vennestraat.
Er heerste een drukke, rumoerige , leuke zuiderse sfeer waarbij ik me echt in het zuiden waande. Wat natuurlijk ook impliceert dat de bediening soms nogal chaotisch verliep, sommige bestellingen wat verkeerd waren wat in een ander restaurant misschien tot wat frustraties zou kunnen leiden, maar hier niet omdat het steeds met een glimlach door het personeel werd opgelost en door het lekkere eten uiteindelijkalle kleine mankementjes ruimschoots werden goedgemaakt.
Tip 1: neem een fles wijn, er is een mooie keuze uitstekende wijnen.

Datum van bezoek: oktober 2022
3 oktober 2022 beoordeeld

Mijn echtgenote had tapasschotels besteld om af te halen op mijn verjaardag.
Ze had telefonisch doorgegeven DRIE Tapas Variadas deluxe. Deze schotel staat enkel in het menu voor twee personen en kost dan € 57,50.
Samen met de rest was ik dus voorbereid op 285 euro. Ik moest echter veel minder betalen.
Maar... bleek toen ik thuis kwam dat er slechts één zulke schotel bij was.
Toen ik belde kreeg ik te horen dat iemand aan de telefoon had genoteerd Tapas Variadas deluxe voor drie PERSONEN, omdat dat niet gaat voor drie hadden ze er dus EEN van gemaakt (voor twee personen dus). Men kent dus de eigen menukaart niet. Gevolg: wij hadden te weinig eten en mijn vrouw heeft de hele namiddag ik de keuken gestaan om al improviserend voor eten te zorgen. Verjaardagsfeestje om zeep.
Niet meer voor ons hier, ook al is men nog zo vriendelijk.

Datum van bezoek: oktober 2022

Reizigers die La Peña bekeken, bekeken ook

Genk, Limburg Province

In La Peña geweest? Deel je ervaringen!