“Heerlijk eten in een hippe omgeving”
Beoordeling van Partaasch

Partaasch
Geclassificeerd als nr. 8 van 176 Restaurants in Genk
Beschrijving: Partaasch is een gastronomisch restaurant met een moderne wereldkeuken. Partaasch staat voor delen; deelnemen aan het delen, het delen van gerechten. Gerechten waarvan de oorsprong even gevarieerd is als de inwoners van de stad Genk zelf. Partaasch is een restaurant van ervaringen waar delen centraal staat. Omdat delen het nieuwe hebben is.
10 oktober 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben met de hele tafel het tapas menu genomen. Dit was heerlijk: zowel de koude als warme hapjes waren mooi gepresenteerd, en ik vond echt elk gerechtje heel lekker. En er was zeker meer dan genoeg voor iedereen!

9 oktober 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldige locatie in een enorm mooi historisch kader.
Mooie en uitbereide kaart voor ieder wat wils.
Lekkere tapa’s , geweldige wijntjes…

9 oktober 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker gegeten en gedronken. Leuke inrichting en atmosfeer, bediening dik OK. Voor herhaling vatbaar.

9 oktober 2021 beoordeeld

Aanrader voor wie houdt van top foodsharing in een stijlvol trendy interieur. Ideaal voor een gezellige avond met vrienden.
Love it!

9 oktober 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Her interieur is enorm hip. De keuken is geweldig. Wij adviseren een food sharing van allerlei hapjes en maaltijden. Beste dat we al gegeten hebben in een lange tijd.

Datum van bezoek: oktober 2021

Reizigers die Partaasch bekeken, bekeken ook

Genk, Limburg Province

In Partaasch geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.