“Perfecte setting.”
Beoordeling van Partaasch

Partaasch
Geclassificeerd als nr. 8 van 176 Restaurants in Genk
Beschrijving: Partaasch is een gastronomisch restaurant met een moderne wereldkeuken. Partaasch staat voor delen; deelnemen aan het delen, het delen van gerechten. Gerechten waarvan de oorsprong even gevarieerd is als de inwoners van de stad Genk zelf. Partaasch is een restaurant van ervaringen waar delen centraal staat. Omdat delen het nieuwe hebben is.
9 oktober 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldige locatie in een enorm mooi historisch kader.
Mooie en uitbereide kaart voor ieder wat wils.
Lekkere tapa’s , geweldige wijntjes…

9 oktober 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker gegeten en gedronken. Leuke inrichting en atmosfeer, bediening dik OK. Voor herhaling vatbaar.

9 oktober 2021 beoordeeld

Aanrader voor wie houdt van top foodsharing in een stijlvol trendy interieur. Ideaal voor een gezellige avond met vrienden.
Love it!

9 oktober 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Her interieur is enorm hip. De keuken is geweldig. Wij adviseren een food sharing van allerlei hapjes en maaltijden. Beste dat we al gegeten hebben in een lange tijd.

15 juni 2021 beoordeeld

Ons eerste avondje restaurant na máánden Covid19 isolatie. Partaasch was ons aangeraden door familie als zijnde een kwalitatieve en orgininele produktkeuken en na ons etentje kunnen we dit wel ondersteunen.
Als voorgerecht hadden we vrij standaard Libanees georienteerde schoteltjes, die toch verbaasden met de mix van groenten en kruiden. De hoofdschotel was een soort mix-grill, de twee vleessoorten en de vis waren gewoon top ! er waren ook een vijftal side-dishes, friet, paddestoelen, koolsla, enz... ook allemaal af.
Enig minpunt : flammkuchen vind ik thuishoren op een kinderfeestje, niet op een menukaart voor volwassenen. Gelukkig waren de porties voor- en hoofdgerecht dusdanig royaal, dat ik deze koek met alle plezier heb ingeruild voor een 'gepimpte' koffie.
Bottom line : ik kom zeker terug voor de overheerlijke grillschotel.

Datum van bezoek: mei 2021

Reizigers die Partaasch bekeken, bekeken ook

Genk, Limburg Province

In Partaasch geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.