“Toffe zaak”
Beoordeling van Soul Kitch'n

Soul Kitch'n
Geclassificeerd als nr. 13 van 181 Restaurants in Genk
7 oktober 2018 beoordeeld

Toevallig hier beland om 's avonds na het werk nog iets te eten. Heel vriendelijke bediening (wel beetje vergeetachtig) Maar de pasta was heel lekker, zeker om nog ne keer over te doen! En voor de prijs hoef je het ook niet te laten :-)

4 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Toevallig hier terecht gekomen, toen we Genk bezochten afgelopen weekend. Zeer aangenaam verrast, heel oprechte en correcte bediening. En daarboven nog eens heel lekker gegeten! Ik nam de soul biefstuk... Mmmm

22 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Driedaagse in Genk. Via tripadvisor kwamen we op de fb-pagina van deze zaak terecht. Meestal heb ik daar een hekel aan, maar de kaart kon gelezen worden en dat vind ik dan weer een pluspunt
We vonden tegenstrijdige info mbt de sluitingsdagen, en stuurden een bericht ter verduidelijking, waar we snel een antwoord op kregen.
's Avonds schoven we er onze voetjes onder tafel en maakten kennis met de heel vriendelijke bediening. Op een ongedwongen, pure en geloofwaardige manier, waar kom je dat tegenwoordig nog tegen?
Toen ik vroeg of er in een bepaald gerecht vlees zat, werd er meteen voorgesteld dat de chef er een vegetarische versie van kon maken. In elk geval kan de kok toveren! Wat een smaak, wat een aroma! Mijn man genoot met volle teugen en at ook nog mijn bord leeg toen ik genoeg had.
Muziek stond er niet op, maar ik kon de rust wel waarderen

22 augustus 2018 beoordeeld

Een gezellig restaurant, waar we regelmatig wat gaan eten! Er zijn een aantal vegetarische opties, maar ook bijvoorbeeld de gnocchi bolognese kon zonder probleem gemaakt worden met een super lekker vegetarisch sausje. Echt een aanrader!!

22 augustus 2018 beoordeeld

Als toerist in eigen land heb ik gegeten in dit restaurant. De bediening was zeer vriendelijk en hulpvaardig. De chef paste zelf de maaltijd voor mijn echtgenote aan naar een vegetarisch alternatief. Ik at de spaghetti met zeevruchten. OVERHEERLIJK! Jammergenoeg gesloten op dinsdag, of we stonden daar terug.

Reizigers die Soul Kitch'n bekeken, bekeken ook

Genk, Limburg Province

In Soul Kitch'n geweest? Deel je ervaringen!