“Aangename verrassing”
Beoordeling van Restaurant U

Restaurant U
Geclassificeerd als nr. 27 van 181 Restaurants in Genk
9 januari 2018 beoordeeld

Zeer lekker gegeten in een leuke omgeving. Eigenaar zeer vriendelijk. Geen grote kaart, maar voor ieder wat te verkrijgen (vlees, vis, vegetarisch).

20 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Meer dan lekker eten van een beperkte maar slim samengestelde menukaart (te lezen op de afzuigkap), eten aan een lange toog, zeer gezellige sfeer, faire prijzen. Wijn is duur, maar zeer voortreffelijk. Geen Duvel, dat is waar ter wereld ook een minpunt.

9 december 2017 beoordeeld

Fijn concept , eerlijke keuken en gezellige bediening. Echt een meerwaarde voor genieters die op zoek zijn naar een pure keuken.

28 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Eindelijk een frisse wind door het Genkse! Dit soort restaurant waren wij wel al in de grootsteden tegengekomen, maar nog nooit zo dicht bij huis. Zalige, pure smaken. Fijn concept, met zicht op de kok. Jammer dat het volzet was toen we een tweede poging deden. Volgende keer reserveren we zeker op tijd! En dat gaat niet lang meer duren ...

19 oktober 2017 beoordeeld

Een andere manier van tafelen. Je moet kunnen open staan voor andere gasten. Gewoon leuke gerechten (veel veggie) die je ergens anders niet op de kaart ziet.

Reizigers die Restaurant U bekeken, bekeken ook

Genk, Limburg Province

In Restaurant U geweest? Deel je ervaringen!