“Heerlijke tosti's geserveerd met salade en nacho's”
Beoordeling van Krok

Krok
Geclassificeerd als nr. 14 van 182 Restaurants in Genk
26 maart 2022 beoordeeld

Genoten van lekkere lunch, luxe tosti's buiten op het terras. Tosti's worden geserveerd met een salade en nacho's. Daarnaast hadden ze ook een smakelijke hot dog, op dezelfde wijze geserveerd. Het biertje van de brouwerij Kerel smaakte ook goed. Klein aandachtspuntje, we moesten behoorlijk lang wachten op het eten.

Datum van bezoek: maart 2022

22 maart 2022 beoordeeld

Heb er lange tijd moeten wachten op het eten om dan uiteindelijk nog eens slechte nacho’s te krijgen, boeltje ongeregeld daar

Datum van bezoek: maart 2022
12 maart 2022 beoordeeld

Een tijdje geleden hier met mijn vriendin geweest. Wij hadden een ontbijt genomen. Alles was lekker en perfect! Wij komen gegarandeerd terug!

Datum van bezoek: februari 2022
18 november 2021 beoordeeld

Er stond op de kaart dat er vegan opties waren, maar als ik er dan om vroeg zeiden ze me dat de veggie gerechten ook vegan waren. Toen ik het gerecht kreeg zat er feta op mijn Krok.

Datum van bezoek: juni 2021
29 juli 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hadden het ontbijt genomen. Voor mij was dit veel te zwaar om ontbijt te zijn. Een dikke laag roomkaas met omelet en spek. Klein mini potje yoghurt met granola en een tas koffie voor 12,50€ (wij hebben gewone koffie genomen maar iemand wat graag cappuccino heeft betaalt 0,50€ extra) Gelukkig dat smaken verschillen maar dit heeft voor mij niets weg van een ontbijt. Wel vriendelijke bediening door zowel personeel als bazin!

Datum van bezoek: juni 2021

Reizigers die Krok bekeken, bekeken ook

Genk, Limburg Province

In Krok geweest? Deel je ervaringen!