“Echt lekker”
Beoordeling van Krok

Krok
Geclassificeerd als nr. 14 van 182 Restaurants in Genk
12 maart 2022 beoordeeld

Een tijdje geleden hier met mijn vriendin geweest. Wij hadden een ontbijt genomen. Alles was lekker en perfect! Wij komen gegarandeerd terug!

Datum van bezoek: februari 2022

18 november 2021 beoordeeld

Er stond op de kaart dat er vegan opties waren, maar als ik er dan om vroeg zeiden ze me dat de veggie gerechten ook vegan waren. Toen ik het gerecht kreeg zat er feta op mijn Krok.

Datum van bezoek: juni 2021
29 juli 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hadden het ontbijt genomen. Voor mij was dit veel te zwaar om ontbijt te zijn. Een dikke laag roomkaas met omelet en spek. Klein mini potje yoghurt met granola en een tas koffie voor 12,50€ (wij hebben gewone koffie genomen maar iemand wat graag cappuccino heeft betaalt 0,50€ extra) Gelukkig dat smaken verschillen maar dit heeft voor mij niets weg van een ontbijt. Wel vriendelijke bediening door zowel personeel als bazin!

Datum van bezoek: juni 2021
19 juli 2020 beoordeeld

Gezellig lunchen aan de voet van het stadhuis. Je bestelt door de QR code te scannen en betaalt ook met je smartphone.
De kroks waren verrassend maar over heerlijk. Een aanrader.

Datum van bezoek: juli 2020
Kaatje-goyens, Eigenaar van Krok, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 juli 2021

Dankjewel voor de fijne feedback!

10 februari 2020 beoordeeld

Leuke zaak voor een kleine hap. De gerechten zijn mooi gepresenteerd op een houten snijplank met bakpapier. De smaken zitten goed.

Omwille van de hoge verwachting kwamen we toch ietwat teleurgesteld en met honger naar buiten. De porties zijn vrij klein en goed aan de prijs. Met 4 man zit je snel boven de 50 euro, en dan heb je uiteindelijk (te weinig) boterhammen gegeten.

Datum van bezoek: februari 2020

Reizigers die Krok bekeken, bekeken ook

Genk, Limburg Province

In Krok geweest? Deel je ervaringen!