“Heerlijke lunch”
Beoordeling van Krok

Krok
Geclassificeerd als nr. 15 van 182 Restaurants in Genk
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten in dit trendy zaakje.
Zeer vlotte & vriendelijke bediening.
De home made ice tea en de chef's special zijn zeer aan te raden.

Datum van bezoek: november 2018
Kaatje-goyens, Eigenaar van Krok, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Heel fijn om te horen! We werken hard met het voltallige team om jullie een leuke lunch te kunnen bezorgen.

Hopelijk tot snel! ⚡️

5 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

In het verleden altijd goed onthaald geweest en lekker gegeten tot vandaag. Een jonge dame was zeer nors en onvriendelijk bij de binnenkomst en begeleiding naar de tafel, de menukaart werd op tafel gesmeten. De goesting om te blijven was hierop over. Spijtig dat zo iemand uithangbord is van een leuke zaak.

2 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Samen met mijn dochter na een bezoek aan C-Mine hadden we bij Krok een lekkere lunch. Alles vers en superlekker. Zeer goede service ook en een mooie, gezellige en trendy zaak. De croques zijn zeer smaakvol en de desserts zijn overheerlijk. Tip: hun carrotcake! Delight!

29 september 2018 beoordeeld

Eten: de smaken zitten goed, leuk, gevarieerd menu, dressing die je aanzet tot groentjes eten, heerlijke sausjes (peper! :) ), en originele iced tea's (home-made gevoel).
Setting: prachtige, lichte en groene eetzaal, je bent er op je gemak.
Personeel: iedereen doet er zijn best, je voelt je er altijd meteen welkom.

Conclusie: proficiat aan heel het team. Goed bezig! ;)

Datum van bezoek: september 2018
30 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit was weer een leuke ontdekking. We waren toevallig in Genk en hadden een hongertje. Op het stadsplein viel ons meteen het logo ‘KROK’ op. Toch even rondgewandeld op zoek naar een leuke plaats om te eten. Uiteindelijk bleef KROK toch hangen en zijn we naar hier gekomen. Zo een vriendelijke ontvangst! Er was eigenlijk geen plaats maar door de attente dame (ik denk de eigenaar of verantwoordelijke) werd ons na 5 min wachten toch een tafeltje toegewezen. Tafel werd netjes afgeveegd vooraleer we mochten aanschuiven. Het een was verrukkelijk. Zeker de moeite als je geen gigantische som wil betalen voor een ‘snelle’ hap. Hier komen we zeker terug!

Datum van bezoek: augustus 2018

Reizigers die Krok bekeken, bekeken ook

Genk, Limburg Province

In Krok geweest? Deel je ervaringen!