kappen125

Puur genieten! *****

Beoordeling van Lavendine Pure
5,0 van 5 bollen6 sep 2023 beoordeeldvia mobiele applicatie
We hadden een geweldig 5-daags verblijf in Bed and Breakfast Lavendine Pure in Genk. Onze kamer was prachtig, de gastvrijheid van Daniël en Tine was uitstekend - ze deden alles met een glimlach. Alles was perfect verzorgd, van de wellness tot het ontbijt. We komen zeker terug! Een onvergetelijke ervaring.
Datum van verblijf: september 2023
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
Tine Nijs, Eigenaar van Lavendine Pure, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 4 okt 2023
Dank je wel voor deze prachtige review en mooie woorden! Heel graag tot ziens, lieve groeten van ons allebei!
Daniël & Tine
De Schacht
3.1 km van Lavendine Pure
6.8 km van Lavendine Pure
Gratis parkeren
Aparthotel Esplanada, habitación, Genk, Bélgica.
    3.0 km van Lavendine Pure
    Bar/lounge
    Meer hotels in Genk bekijken
    Beoordeeld op 4 september 2023

Mooie B&B, gelegen op een boogscheut van centrum Genk. Hebben genoten van de rust, de prachtige tuin, het heerlijk ontbijt en de gastvrijheid van Tine en Daniel. Voor ons was het ook een pluspunt dat we elektrische fietsen konden huren. Is zeker voor herhaling vatbaar.

Datum van verblijf: september 2023
    Tine Nijs, Eigenaar van Lavendine Pure, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 oktober 2023

Dank je wel en altijd welkom!
    Liefs,
    Daniël & Tine
    Lavendine Pure

Beoordeeld op 3 augustus 2023

Heel fijne landelijke sfeer met een aantal oud-Indische sfeerattributen. Ruime kamer met lekker bed. De tuin met zwemvijver oogt heel natuurlijk, maar verzorgd. Het ontbijt was zeer uitgebreid met vers fruit en bioproducten. Je merkt dat Tine en Daniël hun B&B met hart en ziel runnen.
    Een mooie uitvalsbasis om te fietsen in natuurgebieden zoals Hoge en Lage Kempen, Bokrijk, Labiomista en C-mine te bezoeken. Hasselt, op fietsafstand, is ook leuk meegenomen. We verbleven hier 4 nachten en het was een zeer afwisselende midweek. Op de kamer vind je alle info over fietsroutes.

Datum van verblijf: augustus 2023
    Tine Nijs, Eigenaar van Lavendine Pure, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 augustus 2023

Dank je wel voor deze mooie en overzichtelijke review! Heel graag tot ziens! Daniël & Tine van Lavendine Pure

Beoordeeld op 21 juli 2023

Wat was dit weer een schitterend verblijf. Alles tot in de puntjes verzorgd. We verbleven deze keer in de coriander kamer waar we alles van luxe hadden . We werden beiden door de gouden handen van Tine gemasseerd en kansen vanuit het verblijf mooie wandelingen en fietstochten maken. Ook daarin werden met de glimlach geholpen om via knooppunten de juiste weg uit te stippelen.Jullie stralen en geven de rust door. Nogmaals dikke merci voor alles . Fré en Sofie

Datum van verblijf: juli 2023

Dag Fré en Sofie, wij genoten mee van jullie verblijf bij ons. Het is heerlijk jullie samen te zien genieten en te ontspannen.
    Dank je wel voor deze mooie en hartelijke review, heel graag tot een volgende keer!
    Liefs, Daniël & Tine van Lavendine Pure

Beoordeeld op 9 oktober 2022

Het was ontzettend fijn vertoeven in lavendine voor ons 11 jaar samen. Heerlijk relaxen, geweldig ontbijt, ontspannende wellness en ontzettend warme uitbaters zorgde voor een onvergetelijk en mooi weekend.

Bedankt Tine en Daniel

Kamertip: Gewoon doen. Niet twijfelen, je zal het je niet beklagen.
    Datum van verblijf: oktober 2022
    Tine Nijs, Eigenaar van Lavendine Pure, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 oktober 2022

Dank je wel Frederik, je maakt ons heel blij en content met je mooie woorden. Wij vonden het heerlijk jullie beiden zo te zien genieten samen! Heel graag tot een volgende gelegenheid, lieve groeten van ons allebei!

Beoordeeld op 24 juli 2022

In één woord: fantastisch! Super ontvangst,
    ontbijt; alles vers gemaakt en heerlijke bedden. Tinne & Daniël zijn super gastvrouw/heer; vriendelijk, behulpzaam, wat kan je nog meer wensen! Wij komen zeker terug. Jeroen & Nancy

Datum van verblijf: juli 2022
    Tine Nijs, Eigenaar van Lavendine Pure, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 september 2022

Dag Jeroen en Nancy, wat heerlijk om te lezen dat jullie zo genoten in ons relaxplekje. Wij kijken ernaar uit elkaar weer te ontmoeten, altijd van harte welkom! Lieve groeten, Daniël & Tine van Lavendine Pure