frederik p

Relaxen en genieten, geweldig weekend!

Beoordeling van Lavendine Pure
5,0 van 5 bollen9 okt 2022 beoordeeld
Het was ontzettend fijn vertoeven in lavendine voor ons 11 jaar samen. Heerlijk relaxen, geweldig ontbijt, ontspannende wellness en ontzettend warme uitbaters zorgde voor een onvergetelijk en mooi weekend.

Bedankt Tine en Daniel
Datum van verblijf: oktober 2022
Kamertip: Gewoon doen. Niet twijfelen, je zal het je niet beklagen.
Reistype: Bezocht met een partner
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
Tine Nijs, Eigenaar van Lavendine Pure, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 18 okt 2022
Dank je wel Frederik, je maakt ons heel blij en content met je mooie woorden. Wij vonden het heerlijk jullie beiden zo te zien genieten samen! Heel graag tot een volgende gelegenheid, lieve groeten van ons allebei!
Carbon Style Room
  • Booking.com
6.5 km van Lavendine Pure
Meer hotels in Genk bekijken
Beoordeeld op 24 juli 2022

In één woord: fantastisch! Super ontvangst,
ontbijt; alles vers gemaakt en heerlijke bedden. Tinne & Daniël zijn super gastvrouw/heer; vriendelijk, behulpzaam, wat kan je nog meer wensen! Wij komen zeker terug. Jeroen & Nancy

Datum van verblijf: juli 2022
Tine Nijs, Eigenaar van Lavendine Pure, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 september 2022

Dag Jeroen en Nancy, wat heerlijk om te lezen dat jullie zo genoten in ons relaxplekje. Wij kijken ernaar uit elkaar weer te ontmoeten, altijd van harte welkom! Lieve groeten, Daniël & Tine van Lavendine Pure

Beoordeeld op 3 mei 2022

WAT EEN B&B. top, we zijn hier met open armen ontvangen, zo'n aangename mensen,
wij wisten niet dat dit nog bestond.
ook de kamer waar ve verbleven was een verademing, mooi afgewerkt met seigerhout en andere houtsoorten.
de zithoek waar we gezellig konden vertoeven na een wandeling. echt fijn.
ook het ontbijt was van top-kwaliteit, verse producten van vers fruitsap tot a la minut vers gebakken spek of eitjes, ook voldoende keuze uit verschillende broodsoorten.
de dag van vertrek hebbeb we kunnen geniet van de wellnes, sauna, yacussi en lavastenen muur, te veel om op te noemen. we gaan er zeker terug.

Datum van verblijf: maart 2022
Tine Nijs, Eigenaar van Lavendine Pure, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 mei 2022

Dag Hugo, dank je wel voor deze superlieve woorden! Wij genoten mee door jullie te zien ontspannen en genieten :-) Heel graag tot ziens! DanIël & Tine van Lavendine Pure

Beoordeeld op 1 mei 2022

Hier is het thuiskomen.
Zo’n lieve vriendelijke mensen, gastvrouw en gastheer geven heel veel uitleg en tips om de omgeving te ontdekken.
De massage van het huis is zeker een aanrader. De welness hebben we er met plezier bijgenomen, voldoende afwisseling. Het ontbijt is top, streekproducten worden naar voor geschoven. Dit was zeker een super beleving. We komen zeker terug!

Datum van verblijf: april 2022

Dag Stef, wat fijn om te lezen!
Super dat jullie voelden dat we onze zaak met passie uitbaten, we zijn zo content als we zien dat jullie genieten :-)!
Heel graag tot een volgende keer!
Liefs, Daniël & Tine van Lavendine Pure

Beoordeeld op 27 maart 2022 via mobiele applicatie

Zeer uitgebreid en verzorgd ontbijt met streekproducten. Thema kamer met heerlijke accenten en alle comfort. Bedden slapen heerlijk. Kamer kan helemaal verduisterd worden. Privé wellness en massage zijn een aanrader. De picknick rugzak vol lekkers is zeker de moeite. De zwemvijver en rustgevende tuin is een aangename verrassing wanneer je echt wil onthaasten.

Datum van verblijf: maart 2022
Tine Nijs, Eigenaar van Lavendine Pure, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 maart 2022

Dank je wel voor deze mooie feedback! Heel graag tot ziens! Lieve groeten, Daniël & Tine, Lavendine Pure

Beoordeeld op 20 februari 2022

Zojuist een lang weekend gehad bij Tine en Daniel (LavendinePure). Dat was fijn! Ruime kamer (Rosemarij), super verzorgd, schoon, heerlijk bed. Tine en Daniel doen er alles aan om je op je gemak te voelen, fijn praatje tussendoor en oprechte interesse,
Fijne kleine welness, droge sauna, zoutsauna, infra-rood, etc. prima voorzieningen!
En je merkt aan alles dat ze hun best doen om er een super ervaring van te maken. We komen normaal nooit terug bij een B&B maar misschien gaan we hier een uitzondering maken ;)

Datum van verblijf: februari 2022
Tine Nijs, Eigenaar van Lavendine Pure, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 februari 2022

Dank je wel Pieter en Suzanne, wat heerlijk om te lezen dat jullie zo genoten hebben in onze B&B! Wij willen inderdaad heel graag dat onze gasten tot rust komen en er een superfijne tijd beleven. Mooie herinneringen voor het leven, daar gaan we voor. Wat een eer zou het zijn als jullie bij uitzondering terug naar ons zouden komen. Wij kijken er alvast naar uit! Lieve groet, Tine & Daniël, Lavendine Pure