Beoordeeld op 3 december 2019

Voor wie een uitermate aangenaam en ontspannend weekend wil beleven, raad ik dit adresje zeker aan!
Alles is er top: schitterende wellnessfaciliteiten, mooie tot in de puntjes verzorgde kamers, overheerlijk ontbijt met verse streekproducten en niet te vergeten: een gastvrouw en gastheer die je in alle warmte en vriendelijkheid onthalen! Kortom: pure verwennerij en luxe en een echte aanrader!
Bovendien ligt de B&B aan natuurreservaat de Maten waar je gewoon naartoe kunt wandelen voor een mooi ontspannen tochtje. Ik kom zeker terug!!!

Datum van verblijf: november 2019
Tine N, Eigenaar van Lavendine Pure, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 januari 2020

Oh dank je wel Els! Wat heerlijk om te lezen! Graag tot een volgende keer!
Lieve groeten, Daniël & Tine, Lavendine Pure

Beoordeeld op 31 augustus 2019 via mobiele applicatie

Heel mooie kamer waarin je volledig tot rust kan komen. Zeer proper, mooi ingericht met veel aandacht voor de details. Superlieve ontvangst door de eigenaars. Lekker ontbijtje. Voor ons was het perfect!

Datum van verblijf: augustus 2019

Dank je wel Leen, wat jij beschrijft is helemaal wat wij wilden realiseren. Zo heerlijk om te lezen dat je het perfect vond!
Graag tot ziens, liefs van Daniël & Tine, Lavendine Pure

Beoordeeld op 21 augustus 2019 via mobiele applicatie

Heel vriendelijk onthaal. Alles zeer netjes. Super lekker bio ontbijt met vers fruit, yoghurt, confuturen, verschillende soorten brood, fruitsappen, kofgie, thee en een dessertje. Voor ons was het een aangenaam verblijf en gaan zeker nog terug.

Datum van verblijf: augustus 2019

Dag Carine, dank je wel en héél graag tot de volgende keer!
Met warme groet Tine & Daniël, Lavendine Pure

Beoordeeld op 21 april 2019 via mobiele applicatie

Lavendine ligt in een oase van rust en wordt uitgebaat door een prachtig koppel, die als hoofddoel heeft de klanten verwennen en hier ook met brio in slaagt.
Lavendine ligt net naast het prachtige natuurreservaat De Maters waar het leuk wandelen is.

Datum van verblijf: april 2019
Tine N, Eigenaar van Lavendine Pure, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 oktober 2019

Dank je wel Rony! Merci voor de lovende woorden! Graag tot ziens! Daniël & Tine, Lavendine Pure

Beoordeeld op 3 maart 2019

Puur en heerlijk genieten bij Lavendine Pure. Tine en Daniël zijn echt twee fantastisch lieve mensen! Niets is hun teveel gevraagd. Ontbijt is volledig en heel smakelijk met pure bio producten. Kamers zijn heel proper en met smaak ingericht, ik ben er op slag verliefd op geworden. Fantastisch gerelaxt in de prachtige wellness. En de massage van Tine: er zijn geen woorden voor.... Zalig.... nu reeds heimwee.
Heerlijk weekend achter de rug en dit reeds voor de tweede keer. Enne... weekendje drie staat reeds vast ;-)

Datum van verblijf: februari 2019
lavendinepure, Eigenaar van Lavendine Pure, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 maart 2019

Dank je wel lieve Carine en Chris!
Onze droom was te zorgen dat gasten bij ons tot rust komen, fijn met hun tweetjes thuis komen bij elkaar...zo heerlijk te lezen dat jullie zo genoten. Héél graag tot in mei, om weer zalig te ontspannen! Veel liefs, Daniël& Tine van Lavendine Pure