Pieter VL
Gent, België

Bijzonder bevredigende ervaring

Beoordeling van Lavendine Pure
5,0 van 5 bollen7 nov 2018 beoordeeld
Supervriendelijk ontvangst met een bijzonder mooie Basilicum room. Lekker bed, leuke badkamerhoek en ruim, zodat er ook een leuke zithoek is. Het ontbijt was bijzonder lekker met heel veel keuze. De eerste nacht was er een probleempje met de toegangscode waardoor we enige tijd buitengesloten waren, maar dit werd ruimschoots gecompenseerd met een flesje cava op de kamer. De gastheer en gastvrouw zijn wel supervriendelijk en attent. Smaakvolle inrichting, gemakkelijk parkeren en in een rustige buurt. Ideale uitvalsbasis om Genk en omgeving te verkennen.
Datum van verblijf: november 2018
Kamertip: Basilicum room has a nice view on the green
Reistype: Bezocht met een partner
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Tine N, Eigenaar van Lavendine Pure, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 11 nov 2018
Dank je wel voor deze mooie recensie! Wij vonden het heel fijn jullie als gasten te verwelkomen, en jullie zijn altijd welkom! De deur staat steeds open voor jullie (al is dat niet altijd even vanzelfsprekend :-))
Heel veel lieve groeten van ons allebei!
Daniël & Tine, Lavendine Pure
  • Vio.com
3.9 km van Lavendine Pure
Meer hotels in Genk bekijken
Beoordeeld op 30 juli 2018

Zeer mooie B&B met prachtige, zeer ruime kamers. De massage was zeker een aanrader en het ontbijt voldeed aan alle verwachtingen.

Zeker een aanrader om van daaruit de buurt te verkennen.

Het ontvangst verliep zeer goed en het voelde alsof je ging logeren bij vrienden/familie. Veel info omtrent de omgeving en mogelijkheden in de buurt.

Datum van verblijf: juli 2018
Tine N, Eigenaar van Lavendine Pure, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 december 2018

Dag Dimitri

Fijn te lezen dat jullie je zo thuis voelden bij ons: 'home is not a place, it's a feeling'...
Jullie waren dan ook heel welkom, en geweldig dat de massage goed gedaan heeft!
Heel graag tot ziens!
Liefs,
Tine & Daniël

Beoordeeld op 17 juli 2018

Mooie locatie, supervriendelijke ontvangst ,geven tips over wat er te doen is en aanraders. Heel mooie ,ruime kamer met grote inloopdouche en zithoek
Hebben ook terplaatse fietsen kunnen huren. Ontbijt is heel goed verzorgd en eitje wordt
op aanvraag direct bereid.Komen zeker terug om deze keer de welness te ontdekken.
Een echte aanrader om een weekend door te brengen.

Datum van verblijf: juli 2018

Dag Patrick

Dank je voor de mooie recensie, we kijken ernaar uit jullie terug te zien! De wellness is intussen ook nog uitgebreid met een zoutgrot, we laten jullie het graag ontdekken de volgende keer!
Met warme groet

Tine & Daniël

Beoordeeld op 4 maart 2018 via mobiele applicatie

Deze b&b heeft werkelijk alles om te onthaasten in het hippe Genk : rustige ligging, vriendelijke uitbaters, prachtig afgewerkte en ruime kamers, een uitgebreid ontbijt, fantastische welnessruimte met als top of the bill de massages van Tine. Wij komen ZEKER terug!

Datum van verblijf: maart 2018
Tine N, Eigenaar van Lavendine Pure, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 maart 2018

Hallo Tim,
Dank je wel voor je mooie beoordeling.
Jullie zijn altijd welkom!
Graag tot ziens, lieve groet!
Daniël en Tine van Lavendine Pure

Beoordeeld op 4 februari 2018

Deze B&B is een echte aanrader! De wellness heeft alle faciliteiten die nodig zijn om helemaal tot rust te komen. De kamer is ruim en prachtig ingericht. Ook het ontbijt was tot in de puntjes verzorgd. Tine & Daniël zijn heel vriendelijke en warme mensen die hun klanten duidelijk in de watten willen leggen. Wij komen zeker terug.

Datum van verblijf: februari 2018

Dag Chelsea

Dank je wel voor je fijne beoordeling.
Jullie zijn altijd welkom! We leggen jullie inderdaad graag in de watten, en dat jullie dat merkten is voor ons een groot compliment.
Graag tot ziens, lieve groet!
Daniël en Tine van Lavendine Pure

Beoordeeld op 7 januari 2018

Ik vraag me af wie hier als eerste geen 5 “sterren” voor kan geven! Prachtig ingericht tot in de details, super vriendelijke ontvangst, een welness om U tegen te zeggen. Een kamer uit een design boek, een welness ontbijt..... enfin, Daniël en Tine hebben hier hun hart en ziel in gelegd en dat voel je aan alles.....wij komen terug!

Datum van verblijf: januari 2018
laventine, Eigenaar van Lavendine Pure, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 januari 2018

Dag Michel en Michelle

Dank je wel voor jullie lieve woorden!
Het is voor ons zo bijzonder als jullie als gasten voelen dat we willen dat alles perfect voor jullie is, om te zorgen voor een heerlijk relaxmomentje, even weg van de drukte van het dagelijkse leven.
Jullie zijn altijd welkom, graag tot een volgende keer!

Veel liefs,
Daniël en Tine