“lekker gegeten”
Beoordeling van G & G

G & G
Geclassificeerd als nr. 19 van 182 Restaurants in Genk
4 augustus 2021 beoordeeld

De bediening in de pannetjes was origineel. We werden vlug en vriendelijk bediend. De stoelen stonden vrij dicht bij elkaar.

Datum van bezoek: augustus 2021

3 juni 2021 beoordeeld

Na lange tijd nog eens bij G&G kunnen gaan eten, wel op het terras maar het was goed weer, dus geen probleem. Was naar goede gewoonte weer lekker. Aan te raden als je voor een correcte prijs een lekkere pasta wil eten.

Datum van bezoek: juni 2021
20 mei 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Wauuw! Heerlijk gegeten een echte aanrader! De bediening was vriendelijk. En
Ons eten kwam vlot hier komen we zeker terug!

Datum van bezoek: mei 2021
14 mei 2021 beoordeeld

Met de covid regels op het terras gezeten , lekker verwarmd. Fijn lunch gehad, pasta was zeer lekker , juist goed heerlijk van smaak, de kreeft was goed aanwezig en lekker saus was er , echter niet te overdreven en lekker .Koffie echt Italiaans. Komen nog eens terug om te dineren. Vriendelijke mensen.

Datum van bezoek: mei 2021
24 augustus 2020 beoordeeld

Het is er zodanig lekker dat we er elke avond zijn gaan eten. Zeker een aanrader als je van pasta houd

Datum van bezoek: augustus 2020

Reizigers die G & G bekeken, bekeken ook

Genk, Limburg Province

In G & G geweest? Deel je ervaringen!