“lekker”

Voeg deze dan toe!
Mashar Pide
Geclassificeerd als nr. 96 van 181 Restaurants in Genk
7 december 2017 beoordeeld

Een echte aanrader, het eten is er uitstekend. De Vennestraat is de Straat van Winterslag & deze zal jong & oud helpen

6 november 2017 beoordeeld

Correcte bediening, klantvriendelijk en bijzonder lekker eten. De verschillende smaken die aanwezig zijn in de gerechten komen echt tot zijn recht. Je voelt dat de gerechten met liefde werden klaargemaakt.

29 december 2016 beoordeeld

Goed eten en drinken aan een redelijke prijs, mooi ingerichte zaak en je wordt er in het Nederlands geholpen

18 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Altijd vriendelijk ontvangen met een glimlach en een welkom. De pide's (Turkse pizza's) zijn echt super lekker vol smaak en worden steeds geserveerd met een frisse salade met schijfjes komkommer, geraspte wortel en ui met een lichte dressing erover. Deze kan je op de pide zetten en dichtvouwen of apart eten. Echt een goede smaakcombinatie zeker als je de pide met gemarineerd vlees en gekruid gehakt neemt. Mmm.. wij vragen er altijd nog als extra kaas op. En zij hebben ook een desert wat Künefe noemt. Dit zijn flinterdunne deegsliertjes wat met een siroop word bereid en een zachte kaas erdoor. Dit word in een schaaltje afgebakken en deze kan je bestellen met een bolletje vanille ijs erover... Die combinatie van warm en koud met een hartige lichtzoete smaak maakt dit voor ons echt een van de lekkerste deserts ter wereld !! Dit moet je gewoon geproefd hebben. Ohja kebapschotels, vleesschotels en broodjes of durum (wraps) kan je hier natuurlijk ook eten. Dit is een van onze favoriete zaken in Genk. Keep up the good work!

Reizigers die Mashar Pide bekeken, bekeken ook

Genk, Limburg Province

In Mashar Pide geweest? Deel je ervaringen!