“Daar zien ze ons nooit niet meer terug ”
Beoordeling van L'Italiano Bar & Cucina

L'Italiano Bar & Cucina
Geclassificeerd als nr. 128 van 184 Restaurants in Genk
13 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Veel teveel betaald voor hetgeen het was en nog lang moeten wachten pol op ons eten alhoewel we er alleen zaten in de zaak.

Datum van bezoek: december 2017

3 oktober 2017 beoordeeld

Een schitterende Italiaanse Zaak, alles is er heerlijk. Jullie verdienen een dikke 10 op 10. proficiat aan al je personeel.

Datum van bezoek: oktober 2017
28 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekkere pasta pizzaiola , gemaakt zoals het moet. Super vriendelijke bediening. We gaan zeker terug

25 juli 2017 beoordeeld

verrast door de prijs kwalitteitsverhouding van het eten en drinken....eerlijke wijn en eerlijke pasta

10 juli 2017 beoordeeld

Voor de derde maal gaan eten bij 'l italiano, voor de derde maal top.
Italiaans restaurant zo als dat hoort te zijn , mama in de keuken , zoon aan de bediening.
Super vriendelijk personeel. lekkere verzorgde gerechten aan een normale prijs.
Prijs kwaliteit super.
Aanrader en niet alleen voor toeristen , zoals wel eens word beweerd van diverse
restaurants in de Vennestraat.
S U @ ' l italiano.

Reizigers die L'Italiano Bar & Cucina bekeken, bekeken ook

Genk, Limburg Province

In L'Italiano Bar & Cucina geweest? Deel je ervaringen!