“Top avondje gehad!”
Beoordeling van Peppe's

Peppe's
Geclassificeerd als nr. 11 van 182 Restaurants in Genk
20 maart 2022 beoordeeld

Super lekker gegeten, vriendelijke en vlotte bediening. Top service!! Ook leuk dat Peppe nog ff pangs kwam en iedereen begroette. Kortom, alles dik in orde!!

20 maart 2022 beoordeeld

We hebben een superleuke avond beleefd bij Peppe’s.
Zeer kindvriendelijk. Eten was ongelofelijk lekker. Bediening was top. Peppe was aanwezig en is iedereen goedendag aan tafel gaan zeggen. De gastvrouw was top! Zeker voor herhaling vatbaar.

17 maart 2022 beoordeeld

Nooit zo'n grote ontgoocheling gehad. Het waren gefriuurde uitgedroogde groenten en VEEL paneermeel en uitgedroogde vettige gepaneerde mosselen en kleine ringen oude vettige calamares. GEEN ENKELE STUKJE VIS TE BESPEUREN.
IK had gefrituurde mix VIS besteld en er sas GEEN VIS??? HOE IS DAT MOGELIJK.
toen ik erover klaagde kreeg ik de volle laag.
Ook de ladagne van mijn vriedin was geen hoogvlieger.
Zoals gewoonlijk ge. Als je je teveel verheugd op iets valt het FALIKANT tegen. NEVER AGAIN AT PEPES RESTO. En et was helemaal geen Pepe te bespeuren....
Gelukkig heb ik dat vies gerecht niet hoeven te betalen.

14 maart 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel fijne ontvangst door Tino, fles wijn besteld voor aperitief , voor voorgerecht had ik de vitello gekozen heel lekker! Mijn jongste had de pasta carbonara, hoofdgerecht was de plin met aan tafel de vers geraspte truffel (heaven) de vriendin koos de rollade. Afsluiten deden we met een cappuccino en ik een cannoli en de vriendin een dame blanche! Genoten en tot binnenkort

23 januari 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Hebben helemaal niet genoten van wat voor Italiaanse specialiteiten moest doorgaan. Mijn carbonara leek wel een rol aan elkaar plakken de pasta met kaas en spekjes.
De vongole van mijn vrouw was een massa spaghetti met ertussen een paar mini schelpjes waar zo goed als geen vis in zat.
Jammer, hadden beter verwacht.
Peppe, ga nog eens je staff hier trainen om propere gerechten te maken.

Datum van bezoek: januari 2022

Reizigers die Peppe's bekeken, bekeken ook

Genk, Limburg Province

In Peppe's geweest? Deel je ervaringen!