“Een lekker Italiaanse lunch.”
Beoordeling van Peppe's

Peppe's
Geclassificeerd als nr. 10 van 181 Restaurants in Genk
17 september 2018 beoordeeld

Bij Peppe's krijg je uitstekende, echt goed bereide Italiaanse gerechten. Soms een beetje overroepen door het feit dat Peppe ook televisiekok is. De gerechten zijn uitstekend maar een beetje aan de prijzige kant.

Datum van bezoek: september 2018

9 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Omdat we niet hadden gereserveerd, kregen we initieel een plaats aangeboden aan een eilandje. Van zodra een andere plaats vrij kwam, kregen we die aangeboden. De pizza’s zijn echter aanraders: het deeg hiervan is super. De eigenaar is supervriendelijk. De zaak fungeert ook als winkel met Italiaanse voedingswaren. Hey zorgt voor een Italiaanse sfeer waar wij wel van houden. Kortom: een aanrader.

Datum van bezoek: september 2018
27 augustus 2018 beoordeeld

Zeer lekkere keuken op een mooie locatie. Vriendelijke en snelle bediening, gastvrouw Inez legt haar klanten in de watten en Peppe heeft voor iedereen een vriendelijk woord.

Datum van bezoek: juni 2018
12 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed verzorgd ontbijt, vers fruisapje, lekkere proseco, tramazini van gerookte zalm (ietsje uitgedroogd) fruitsalade, volle yoghurt met granola, charcuterie, lekker brood, zeer lekker appelsien confituur, maar dan Nutella chocopasta doet een afbreuk aan dit mooie ontbijt. Dat moet hij beter doen er is betere chocopasta op de markt, leuke vlotte bediening!

Datum van bezoek: augustus 2018
8 augustus 2018 beoordeeld

Eenmaal geweest voor een lunch en eenmaal voor diner. Beide keren zijn we vlot geholpen. Bediening is wel aan de koele kant. De carpaccio met crema al tartufo is extreem lekker en ook de ravioli met truffel is me erg goed bevallen. Ook grote porties. Ik heb ook al een keer spaghetti vongole genomen en hier was ik iets minder door overtuigd. Heb 'm al beter gegeten op andere plaatsen in Genk.
Over het algemeen dus zeker wel een aanrader vanwege het toffe interieur en lekkere eten. Misschien een beetje aan de dure kant, maar ik vind wel dat je waar voor je geld krijgt. Je zit ook wel dicht op elkaar en 't is niet erg romantisch als 't voor een date is.

Datum van bezoek: april 2018

Reizigers die Peppe's bekeken, bekeken ook

Genk, Limburg Province

In Peppe's geweest? Deel je ervaringen!