“Luxe ontbijt”
Beoordeling van Peppe's

Peppe's
Geclassificeerd als nr. 11 van 181 Restaurants in Genk
12 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed verzorgd ontbijt, vers fruisapje, lekkere proseco, tramazini van gerookte zalm (ietsje uitgedroogd) fruitsalade, volle yoghurt met granola, charcuterie, lekker brood, zeer lekker appelsien confituur, maar dan Nutella chocopasta doet een afbreuk aan dit mooie ontbijt. Dat moet hij beter doen er is betere chocopasta op de markt, leuke vlotte bediening!

8 augustus 2018 beoordeeld

Eenmaal geweest voor een lunch en eenmaal voor diner. Beide keren zijn we vlot geholpen. Bediening is wel aan de koele kant. De carpaccio met crema al tartufo is extreem lekker en ook de ravioli met truffel is me erg goed bevallen. Ook grote porties. Ik heb ook al een keer spaghetti vongole genomen en hier was ik iets minder door overtuigd. Heb 'm al beter gegeten op andere plaatsen in Genk.
Over het algemeen dus zeker wel een aanrader vanwege het toffe interieur en lekkere eten. Misschien een beetje aan de dure kant, maar ik vind wel dat je waar voor je geld krijgt. Je zit ook wel dicht op elkaar en 't is niet erg romantisch als 't voor een date is.

30 juli 2018 beoordeeld

Toevallig op een zondagnamiddag in Genk. Uitkijkend naar "iets" om te eten. Gelukkig bij Peppe's terechtgekomen. Wat een genot en wat een vriendelijk onthaal en fijne prijs kwaliteit verhouding. Een absoute aanrader. Het terras was zalig ! Het eten nog meer.

29 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben als voorgerecht de tapas genomen en dit is echt een aanrader! Ook de vongole is een zeer lekker.

9 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zaterdagmiddag had ik gereserveerd op terras. Bij aankomst een hartelijke ontvangst gekregen. Gestart ben ik met een cappuccino. Dan heb ik een heerlijke risotto gegeten met paddestoelen en een fles Rose zalig! afgesloten heb ik met een overheerlijke tiramisu en cappuccino. Genoten

Ps Tino wat een gastheer!!

Reizigers die Peppe's bekeken, bekeken ook

Genk, Limburg Province

In Peppe's geweest? Deel je ervaringen!