“Hippe tent bovenop de piste”
Beoordeling van Tom Almhuette

Tom Almhuette
Geclassificeerd als nr. 13 van 37 Restaurants in Maria Alm
15 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Hippe tent bovenop de piste van Maria Alm. Geen apres-ski sfeertje en zeker niet authentiek ingericht. Gewoon eenheden tent met moderne muziek. Erg druk om nog een drankje te doen voor de laatste afdaling, echter zonder echte sfeer. Door de drukte kan het personeel het niet echt aan en is ook niet echt vriendelijk en weinig aandacht voor de klant. Mooi terras met uitzicht als de zon schijnt.

Datum van bezoek: maart 2020

10 maart 2020 beoordeeld

Hele mooie Almhuette. Modern ingericht en prima lokatie, zeker als het lekker weer is. Een populaire plek waar het altijd druk is. Nu waren we in het hoogseizoen dus weet niet hoe het op andere momenten is.
Je kunt hier nauwelijk plek krijgen zonder reservering of ff wachten. Wij hebben meerdere keren gewacht en hadden na ca 20-30 minuten een tafel.
De bediening is zichtbaar gestressed. Ze hebben te weinig personeel voor deze drukte en dat is merkbaar. Het drinken gaat redelijk snel maar eten duurt ff. Het komt gefragmenteerd wat ik storend vind. De keuken kan het domweg niet goed aan. Het eten is prima, niets op aan te merken. Hoe er wel rekening mee dat bij een wat latere lunch bepaalde gerechten niet meer verkrijgbaar zijn..

2 maart 2020 beoordeeld

Lekker eten en een fijne locatie.
Maar bij drukte een vreselijk onvriendelijke bediening. Personeel kan de drukte duidelijk niet aan.

1 maart 2020 beoordeeld

Gezellig mooi restaurant. Erg druk en personeel kan dat niet aan. Gevolg: lang wachten op bestelling, koude koffie (tot 2 maal toe) en eenmaal ronduit onvriendelijke medewerkster. Gelukkig wel ook vriendelijk personeel aangetroffen. Vergeleken met vorig jaar vind ik dat porties kleiner zijdgeweren tegen hogere prijs.

17 februari 2020 beoordeeld

Top tent om te zitten/eten maar wat een onvriendelijk personeel. Lijkt alsof ze het werk totaal niet leuk vinden. Snauwen naar je als je wat besteld en geven je 0 aandacht tijdens het bestellen. Zonde had een goede tent kunnen zijn.

Reizigers die Tom Almhuette bekeken, bekeken ook

Dienten am Hochkönig, Salzburg

Dienten am Hochkönig, Salzburg
Maria Alm, Salzburg

In Tom Almhuette geweest? Deel je ervaringen!