Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
TripAdvisor
Bromsgrove
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.115)
Beoordelingen filteren
1.115 resultaten
Waardering van reizigers
320
346
225
133
91
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
320
346
225
133
91
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 1.115 beoordelingen
Beoordeeld op 18 december 2016

Ik verbleef hier een week voor het werk. Kamer was verouderd en kon een opknapbeurt en een betere poetsbeurt gebruiken (airco hing bijvoorbeeld compleet onder het aangekoekt stof). Ontbijt is niets speciaals, maar itt andere commentaren was steeds alles voorradig. Avondeten was lekker, maar na een drietal dagen heb je het er wel mee gehad. Kortom, het hotel is goed als je er gewoon wilt slapen en ontbijten, maar voor de rest is het niets speciaals.

Datum van verblijf: december 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Slaapkwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Bedank TimUlens
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Arif K, Front Office Manager van Holiday Inn Birmingham-Bromsgrove, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 december 2016
Google-vertaling

Firstly please allow me to thank you for providing your feedback regarding your recent stay at the Holiday Inn Birmingham Bromsgrove.

I would like to to apologies on behalf of the hotel management team for the room cleanliness and restaurant issues you have highlighted and I am truly very sorry for any inconvenience that you were caused.

I have started an investigation into these issues you have mentioned to ensure that this is looked into and followed up by the departmental managers.

Thank you very much for bringing these matters to my attention and providing this valuable feedback. It is vital for us to act upon these and it is a great support for us as a hotel as we strive to create a great hotel for our guests to love.

Kindest regards,

Arif Khan

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 3 augustus 2017 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: augustus 2017
Reistype: Reisde voor zaken
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
IHGService, Guest Relations Manager van Holiday Inn Birmingham-Bromsgrove, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 augustus 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 2 augustus 2017 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: augustus 2017
Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
IHGService, Guest Relations Manager van Holiday Inn Birmingham-Bromsgrove, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 september 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 30 juli 2017 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: juli 2017
Reistype: Reisde voor zaken
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 23 juli 2017 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: juli 2017
Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken