“Voedselvergiftiging opgelopen ”
Beoordeling van ImPasta

ImPasta
Geclassificeerd als nr. 25 van 366 Restaurants in Saint Julian's
16 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Omwille van het budgetvriendelijk aspect en de goede beoordelingen op tripadvisor kozen we voor dit restaurant. Eenmaal aangekomen plaatsten we onze bestelling aan de balie binnen. Na een klein halfuur werd het eten gebracht. De portie was erg royaal, maar ondanks was ik na een paar happen al voldaan. We besloten daarop de rest van de pasta mee te nemen naar ons hostel. Diezelfde avond echter hadden we felle braakneigingen en hebben we ook overgeven. De dagen die daaropvolgende voelden we ons ook nog niet lekker. De felle maagpijn en de braakneigingen gingen pas over na 3 (!) volle dagen. Dit eten heeft letterlijk onze vakantie verziekt. Ga er niet heen!!

12 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn hier gaan eten aangezien het een goede beoordeling had op tripadvisor. Wanneer we echter het bord kregen waren de porties gigantisch maar zelf konden wij er maar enkele happen van eten tot we vol zaten. De mensen zelf die er werken doen niet meer dan er gevraagd wordt. Je bestelt aan de balie en wacht dan op je eten aan een tafeltje. Wanneer we op weg naar ons hostel stapten voelden we ons al niet meer zo goed. Die avond hebben we beiden alles overgegeven en nu, drie dagen later, voelen we ons nog altijd even slecht. Zeker een afknapper van onze vakantie!!

20 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke verse pasta met zeer vriendelijke bediening hier komen we zeker terug. Met vriendelijke groet

8 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor ongeveer 10 euro je eigen verse pasta met saus. Wordt voor je neus vers bereid. heerlijk en gezond eten!

29 juni 2016 beoordeeld

Homemade verse pasta uitzoeken, daarna saus uitzoeken en klaar. Overheerlijk en voor een heel schappelijke prijs!

Reizigers die ImPasta bekeken, bekeken ook

Valletta, eiland Malta

Saint Julian's, eiland Malta

In ImPasta geweest? Deel je ervaringen!