“Superlekker!”

Keukens: Italiaans, Café
Dineropties: Na sluitingstijd
Dineropties: Na sluitingstijd
8 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het beste ijs die ik ooit gegeten heb. Rivareno dark was superlekker! Vriendelijke bediening. Prijs is ok.

30 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanavond weer een heerlijk ijsjes gegeten met Lemon en yoghurtsmaak. Mijn. Zoon had vanillasmaak was ook heerlijk.

17 september 2016 beoordeeld

Kwamen per toeval langs de cremerie op weg naar ons hotel. De ijsjes waren heel lekker. Je kan ook boven plaats nemen met zicht op de baai

18 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij ons bijna letterlijk om de hoek. Heerlijke smaken. Moeilijk kiezen, maar je mag altijd proeven. De joghurt vond ik persoonlijk het lekkerste. Echt een aanrader!!

3 september 2015 beoordeeld

Wat een lekkere ice cream en vriendelijke bediening. Gelukkig lag ons hotel op slechts 100m van deze ice creambar. De uitgebreide keuze van vers Italiaans ijs was het enige probleem, kiezen want ze waren allemaal om te lekker. Zker een omweg waard.

Reizigers die RivaReno Gelato bekeken, bekeken ook

Saint Julian's, eiland Malta
Saint Julian's, eiland Malta

In RivaReno Gelato geweest? Deel je ervaringen!