“Chille pub!”

Keukens: Eetcafé
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
14 september 2017 beoordeeld

Tijdens onze vakantie zijn we hier meerdere keren geweest. We hebben hier eenmaal gegeten, prima pubfood voor een goede prijs. Verder hebben we hier een paar keer een biertje gedronken. Zeker een aanrader hiervoor! Probeer ook zeker de nacho's, gaat goed samen met een pint Guinness of een Farsons Blue Label!

Datum van bezoek: september 2017

24 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed eten, goede service en een hele goede prijs. Echt een topmaaltijd met verassende elementen erin.

Datum van bezoek: augustus 2017
3 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke pub met goede vriendelijke bediening. De tussendoortjes die we pakten waren ook goed.
Guiness blijft heerlijk uit de tap

Datum van bezoek: januari 2017
3 december 2016 beoordeeld

in de kou, want het was een koude dag, vriendelijke ontvangst en een hartverwarmende Irish coffee op het terras (super)

Datum van bezoek: december 2016
5 april 2016 beoordeeld

gezellige, rustige Ierse pub met een vriendelijke bediening.
de Guinness van het vat smaak voortreffelijk

Datum van bezoek: maart 2016

Reizigers die The Dubliner bekeken, bekeken ook

Saint Julian's, eiland Malta

In The Dubliner geweest? Deel je ervaringen!