“Zeer lekker ”

Keukens: Mediterraan
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
16 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekker gegeten met enkel streekproducten! Aanrader voor wie het lokale eten wilt proeven. Prijs-kwaliteit een dikke 10!!

Datum van bezoek: september 2018

10 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel vriendelijke bediening en heerlijk gegeten...
Niks op aan te merken... zelfs dessert van het huis gekregen...
Super!

Datum van bezoek: februari 2018
27 december 2017 beoordeeld

Het eten is fantastisch, en de wijn van Malta zelf (Shiraz) was er uitstekend bij, veel eters dus erg gezellig, snelle bediening ook.

Datum van bezoek: december 2017
29 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Je wordt hier echt gepampert. We hadden alleen 1 starter en 1 hoofdgerecht besteld. Vooraf 2 borden met lekkernijtjes van het huis en we mochten niet eerder betalen dan dat we, een door het huis aangeboden, nagerecht hadden gegeten! Zeer smakelijk en gastvrij, een aanrader!

Datum van bezoek: november 2017
8 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier kun je echt Maltees eten. Een uitgebreide kaart. Erg vriendelijk personeel. Het eten was lekker maar niet heel bijzonder. Ik had het nationale gerecht konijn. Vond het jammer dat het vlees niet super mals was en van het botje afviel. De smaak was goed alleen de structuur van het vlees viel een beetje tegen. Ondanks dat vind ik het wel de moeite waard om een avond in dit restaurant te gaan eten!

Datum van bezoek: juli 2017

Reizigers die Gozitan bekeken, bekeken ook

Saint Julian's, eiland Malta

In Gozitan geweest? Deel je ervaringen!