“Etentje op vakantie ”

Paranga
Geclassificeerd als nr. 38 van 372 Restaurants in Saint Julian's
Keukens: Mediterraan
Geschikt voor: Mooi uitzicht, Romantisch
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Buiten zitten, Reserveringen
30 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Niet de vis gekregen die we besteld hebben. Het overige eten was vrij smakeloos. Het leek mij allemaal wat chaotisch te verlopen. Hier komen wij nooit meer terug en zullen het ook niet aanbevelen.

Datum van bezoek: april 2018

30 maart 2018 beoordeeld

Van een InterContinental restaurant verwacht je meer. Het eten is niet slecht. De mensen die opdienen zijn doorgaans erg jong en maken veel schoonheidsfouten. De ligging is prachtig, maar de inrichting is te standaard. De prijzen zijn dan wel weer relatief scherp. Ik betaal liever iets meer voor een nog betere service en uitvoering. Het restaurant is niet slecht, maar zeker niet speciaal, op de ligging na dan.

Datum van bezoek: maart 2018
10 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Veel poeha voor veel geld. Biefstuk was te ver doorbakken en niet van geweldige kwaliteit. Alles moet je er los bij bestellen.

Datum van bezoek: oktober 2017
19 mei 2017 beoordeeld

Sublieme ligging met een prachtig uitzicht.
Ongelooflijk vriendelijk bediening, van iedereen.
Isabelle maakte onze avond fantastisch.
Heerlijk eten en de wijnen zijn erg lekker en hebben een democratische prijs.
EEN ECHTE AANRADER! ZEKER DOEN ALS JE IN DE BUURT BENT!

Datum van bezoek: mei 2017
12 maart 2017 beoordeeld

Per toeval hier terechtgekomen.
Personeel enorm vriendelijk. Waarschuwden ons vooraf dat er een grote groep zou aanwezig zijn en er dus waarschijnlijk veel lawaai zou zijn.
Heel lekker eten en wijn.
De beste varkenswangetjes die ik ooit gegeten heb.
Ook leuk om ondertussen de koks bezig te zien in de keuken die volledig zichtbaar was achter glas.
Iets duurder dan de meeste andere restaurants, maar de kwaliteit is zoveel beter en zeker de meerprijs waard.

Datum van bezoek: februari 2017

Reizigers die Paranga bekeken, bekeken ook

Saint Julian's, eiland Malta

In Paranga geweest? Deel je ervaringen!