“Echt Aziatisch eten voor een zeer goede prijs”
Beoordeling van ZEST

ZEST
Geclassificeerd als nr. 45 van 392 Restaurants in Saint Julian's
Keukens: Aziatisch, Europees, Hedendaags
Geschikt voor: Grote groepen, Speciale gelegenheden, Zakelijke bijeenkomsten, Romantisch
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Diner, Lunch, Bezorgen, Reserveringen
11 mei 2018 beoordeeld

Mooi restaurant gelegen aan Spinola Bay. Lekker eten aan een zeer voordelige prijs. Bediening was niet echt perfect maar toch is het een aanrader.

Datum van bezoek: mei 2018
Juliani_Team, Owner van ZEST, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 mei 2018

Dear Paul,

Thank you for taking the time to share your feedback on your recent visit to Zest. I am very pleased to hear you enjoyed your evening with us, and I do hope you will be able to visit us during your next trip to Malta.

23 oktober 2016 beoordeeld

Zest is een Aziatisch restaurant aan de Spinolabaai in Saint Julian's. Via een trapje kom je op het mooie terras met uitzicht over de baai (een aanrader als er plek is). Ook binnen ziet het er prachtig strak en schoon uit.
Het 'travellers menu' is heerlijk (40 euro p.p.). Na de amuse kregen we twee soorten sushi, gevolgd door een breed scala aan oosterse hapjes, gevolgd door smakelijke rendang en kip. Het toetje was ook top (terwijl dit bij de meeste Aziatische restaurants een regelrechte ramp is met fruit uit blik en smaakloos-ijs). Zeker doen als je een keer geen zin hebt in Italiaans of Maltees eten!

Datum van bezoek: oktober 2016
Juliani_Team, Owner van ZEST, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 november 2016

Dear GroningerReiziger,

Thank you for taking the time to review your recent visit to Zest. On behalf of our entire team, we are very pleased to hear you enjoyed every aspect of your evening with us, from our special views of Spinola Bay to our unique ambience and tasting menu.

We take pride in offering a culinary experience that leaves a lasting impression from your amuse bouche to petit fours, and hope to welcome you back to Zest again soon!

Best Regards,

4 september 2016 beoordeeld

oosters getint restaurant .
Zeer lekker en sfeervol gegeten, super vriendelijke bediening.
Prijs -kwaliteit : TOP!

Datum van bezoek: augustus 2016
Juliani_Team, Owner van ZEST, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 september 2016

Thank you for your kind review of Zest! I am pleased to hear you enjoyed our unique combination of ambience, cuisine and service. I do hope your next visit to Zest is just around the corner.

2 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was vijf jaar geleden dat we bij Zest geweest zijn. We waren verbaasd, er was werkelijk niets veranderd. De inrichting is mooi hoor, maar je hebt toch verwachtingen wanneer je na zo'n tijd weer terug gaat. Ook onze favoriete serveerster, was samen met haar man, een fantastische Sushi bereider hier niet meer werkzaam. Er waren weinig gasten en dat terwijl er 5 jaar geleden mensen in de rij stonden. Was het dan slecht? Nee, echt niet. We hebben heerlijk gegeten. Maar, het was niet helemaal wat we ons er van voorgesteld hadden.

Datum van bezoek: september 2016

Dear Wim,

Thank you for returning to Zest after all these years. During this interval, we have indeed refreshed the décor of Zest, whilst maintaining special elements that make our atmosphere unique.

We are very excited to be launching a new menu at Zest this month. I do hope you will be able to return to Zest and try it for yourself, as I would value your feedback on our new offering.

16 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Naar mijn mening het beste restaurant in Malta. Heerlijk eten, top locatie en top personeel. 100% te bevelen. De phad tai is heerlijk.

Datum van bezoek: april 2016
Juliani_Team, Manager van ZEST, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 mei 2016

Thank you very much for sharing your positive feedback with others here on TripAdvisor. We loved to read that you enjoyed our unique combination of food, ambience and staff because this is exactly what we want for you and our guests.

We shall shortly be launching an even lovelier version of our Phad Thai—we hope you will return to Zest again soon to try it for yourself :)

Director, Zest

Reizigers die ZEST bekeken, bekeken ook

Saint Julian's, eiland Malta

In ZEST geweest? Deel je ervaringen!