“Must do restaurant! ”

Ir Rokna Restaurant and Pizzeria
Geclassificeerd als nr. 44 van 366 Restaurants in Saint Julian's
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Lokale keuken, Speciale gelegenheden, Grote groepen
Dineropties: Ontbijt, Diner, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen, Afhalen
29 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Super bediening, beneden klein maar knus, gezellige achtergrond muziekje en verder enorm lekker gegeten voor een lage prijs. Zeker een tweede bezoekje waard!

1 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede prijs kwaliteit verhouding! Als je niet al teveel wil uitgeven en goed wil eten dan is dit een prima alternatief.

23 oktober 2016 beoordeeld

Volgens de luifel is dit de oudste pizzeria van Malta. De inrichting is simpel en heeft geen terras. Maar dat maakt niet uit, want de pizza's zijn heerlijk. Krokant en prima prijs. De aubergines die ze over de pizza tonno gooien zijn daarentegen minder - maakt alles erg zoet.

19 september 2016 beoordeeld

De bediening is heel gastvrij in dit restaurant.
Maar je komt er voor het eten, de smaak daarvan is prima en voor een zeer redelijke prijs.
Alleen zou de chef in alle gerechten die wij gegeten hebben iets moeten gebruiken.minder olie

10 juli 2016 beoordeeld

Wij zijn 8 dagen geweest,7 dagen hier gegeten,goed service en goede prijzen en lekker eten,TOP !als wij weer terug in Malta ben zullen wij zeker terug komen.

Reizigers die Ir Rokna Restaurant and Pizzeria bekeken, bekeken ook

Saint Julian's, eiland Malta

In Ir Rokna Restaurant and Pizzeria geweest? Deel je ervaringen!