74 US$
Destinia.com74 US$
Beoordeeld op 19 april 2019

Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 30 maart 2019

Hartelijke ontvangst, zeer klantvriendelijk - kamer en ontbijt correct - interessante ligging (vlot bereikbaar, geen nachtlawaai) - gratis parking en koffiehoekje worden geapprecieerd
één bemerking : PC-hoekje buiten dienst (al sinds ons vorig bezoek ?)

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 23 september 2018 via mobiele applicatie

Hotel gelegen in artisanale winkelcentrum
Kamers zeer proper en voldoende ruim.
Zeer ruime bedden met goede matras.
Badkamer net en praktisch ingericht , jammer dat je om douche te nemen in bad moet stappen dat wel aan de hoge kant is , dus voor mensen die moeilijk te been zijn wel moeilijk .
Ontbijt is wel pover maar typisch Frans , dus een minimum .
Wat wel positief is , is het vers appelsienensap dat je kan persen .
Ruime parking vooraan hotel .

Datum van verblijf: september 2018
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 4 juni 2018

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 1 november 2016 via mobiele applicatie

Een goed verzorgde hotelovernachting inclusief uitgebreid ontbijt. De hotelkamer was schoon en het bed lag goed voor mensen met rugklachten.
Genoeg parkeerplek aanwezig om de auto kwijt te kunnen en meerdere faciliteiten voor avondeten op loopafstand. We zijn goed uitgerust om verder te rijden de dag eran

Datum van verblijf: juli 2016
AudreyGardy, Réceptionniste van Ibis Styles Bethune Bruay, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 november 2016

Hartelijk dank voor uw mooie reactie concernat uw verblijf in ons hotel.
Hopelijk tot ziens,