Beoordeeld op 2 oktober 2017

Dit hotel gereserveerd voor een weekend. Ook het ontbijt erbij genomen. De kamers waren erg warm dus snel een raam open gezet om de temperatuur naar beneden te krijgen ook het bed is erg kort en on europees als je al een normale lengte hebt. Het ontbijt daarin tegen is erg uitgebreid voor Franse begrippen en zeker een aanrader om bij te boeken.

Kamertip: Neem ontbijt erbij dan heb je meteen voor de gehele dag gegeten.
Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 18 oktober 2016

We verbleven hier twee nachten met een vriendengroep van 22 personen. Alles is er zeer netjes. De kamers zijn niet groot, maar hebben alles wat je nodig hebt om er te overnachten. Het personeel is super-sympathiek en zijn 'in' voor een grap. De bar heeft een ruime drankkeuze, aan schappelijke prijs. Het ontbijt is royaal. We namen er ook 2 keer het diner met de ganse groep. Geen speciale keuken, maar wel lekker. Het hotel iszeker een aanrader als je de streek en Rijsel wilt bezoeken. Op enkele kilometers van het hotel kan je je auto gratis parkeren op de parking van een winkelcentrum vlakbij het Metrostation Mercure. De metro (zonder bestuurder!) is een aanbevolen manier om naar Rijsel te reizen: geen parkeerproblemen en om de 10' een metro. Een aanrader dus!

Datum van verblijf: oktober 2016
GALERNE59910, Yasmine, Assistante de direction van Comfort Hotel Garden Lille Tourcoing, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 oktober 2016

Katty, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te vertellen over uw ervaring in Comfort Hotel Garden. Het spijt ons te horen dat uw verblijf niet aan uw verwachtingen heeft voldaan; hiervoor willen wij u dan ook onze oprechte excuses aanbieden. Bij Comfort hotel, streven we naar een hoogwaardige dienstverlening voor elke gast; uw commentaar is daarom erg belangrijk voor ons. U kunt erop vertrouwen dat wij de juiste maatregelen zullen treffen om het probleem te verhelpen en te voorkomen dat het zich nogmaals voor zal doen. Wij stellen het op prijs dat u uw opmerkingen met ons heeft willen delen en wij hopen dat u ons de kans wilt geven om u in de nabije toekomst beter van dienst te zijn. Hoogachtend, Yasmine

Beoordeeld op 6 augustus 2016

We hebben hier een kort (1 nacht) verblijf mogen genieten op doorreis. Ontvangst in het hotel was vriendelijk en goed. De kamer was prima, proper en goed bad. Helaas waren de bedden wat smal, doch groot genoeg.

Minpunt was wel dat het restaurant gesloten was, waardoor wij alsnog de auto moesten nemen om op zoek te gaan naar een alternatief. Ontbijt was wel uitstekens verzorgd.

Datum van verblijf: augustus 2016
GALERNE59910, assistante de direction van Comfort Hotel Garden Lille Tourcoing, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 augustus 2016

Koen, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te vertellen over uw ervaring in Comfort Hotel Garden. Het spijt ons te horen dat uw verblijf niet aan uw verwachtingen heeft voldaan; hiervoor willen wij u dan ook onze oprechte excuses aanbieden. Bij Comfort hotel, streven we naar een hoogwaardige dienstverlening voor elke gast; uw commentaar is daarom erg belangrijk voor ons. U kunt erop vertrouwen dat wij de juiste maatregelen zullen treffen om het probleem te verhelpen en te voorkomen dat het zich nogmaals voor zal doen. Wij stellen het op prijs dat u uw opmerkingen met ons heeft willen delen en wij hopen dat u ons de kans wilt geven om u in de nabije toekomst beter van dienst te zijn. Hoogachtend, Yasmine

Beoordeeld op 1 juli 2016 via mobiele applicatie

Voor als alle hotels in Lille vol zitten en je toch in Lille moet zijn. Ongeveer 12 km van het centrum, voor de deur een grote parkeerplaats en achter het hotel een parkje. De ligging is minder, midden op een industrie terrein. Ontbijt is goed en de kamers zijn niet groot. Maar wel schoon en fris.

Datum van verblijf: juli 2016
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 19 juli 2015

De prijs-kwaliteit verhouding van dit hotel is goed,het ontbijt was prima
De kamers zijn niet erg groot maar volstaan voor 1 overnachting,de snelweg ligt dichtbij!
Op loopafstand is een McDonalds,want er was op dat moment geen mogelijkheid om te eten.

Kamertip: de zon staat 's middags aan de voorkant van het hotel,de kamers worden dan érg benauwd
Datum van verblijf: juli 2015