Priceline
HSA1963
Schijndel, Nederland
Goed maar geen hoogvlieger
3,0 van 5 bollen2 okt 2017 beoordeeld
Dit hotel gereserveerd voor een weekend. Ook het ontbijt erbij genomen. De kamers waren erg warm dus snel een raam open gezet om de temperatuur naar beneden te krijgen ook het bed is erg kort en on europees als je al een normale lengte hebt. Het ontbijt daarin tegen is erg uitgebreid voor Franse begrippen en zeker een aanrader om bij te boeken.
Datum van verblijf: oktober 2017
Kamertip: Neem ontbijt erbij dan heb je meteen voor de gehele dag gegeten.
Reistype: Bezocht met vrienden
3,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
2,0 van 5 bollenKamers
3,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
Word beloond met One Key
Geen aanbetaling vereist
6.5 km van Sure Hotel Lille Tourcoing
Meer hotels in Bondues bekijken
Beoordeeld op 18 oktober 2016

We verbleven hier twee nachten met een vriendengroep van 22 personen. Alles is er zeer netjes. De kamers zijn niet groot, maar hebben alles wat je nodig hebt om er te overnachten. Het personeel is super-sympathiek en zijn 'in' voor een grap. De bar heeft een ruime drankkeuze, aan schappelijke prijs. Het ontbijt is royaal. We namen er ook 2 keer het diner met de ganse groep. Geen speciale keuken, maar wel lekker. Het hotel iszeker een aanrader als je de streek en Rijsel wilt bezoeken. Op enkele kilometers van het hotel kan je je auto gratis parkeren op de parking van een winkelcentrum vlakbij het Metrostation Mercure. De metro (zonder bestuurder!) is een aanbevolen manier om naar Rijsel te reizen: geen parkeerproblemen en om de 10' een metro. Een aanrader dus!

Datum van verblijf: oktober 2016
GALERNE59910, Yasmine, Assistante de direction van Sure Hotel Lille Tourcoing, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 oktober 2016

Katty, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te vertellen over uw ervaring in Comfort Hotel Garden. Het spijt ons te horen dat uw verblijf niet aan uw verwachtingen heeft voldaan; hiervoor willen wij u dan ook onze oprechte excuses aanbieden. Bij Comfort hotel, streven we naar een hoogwaardige dienstverlening voor elke gast; uw commentaar is daarom erg belangrijk voor ons. U kunt erop vertrouwen dat wij de juiste maatregelen zullen treffen om het probleem te verhelpen en te voorkomen dat het zich nogmaals voor zal doen. Wij stellen het op prijs dat u uw opmerkingen met ons heeft willen delen en wij hopen dat u ons de kans wilt geven om u in de nabije toekomst beter van dienst te zijn. Hoogachtend, Yasmine

Beoordeeld op 7 augustus 2016

We hebben hier een kort (1 nacht) verblijf mogen genieten op doorreis. Ontvangst in het hotel was vriendelijk en goed. De kamer was prima, proper en goed bad. Helaas waren de bedden wat smal, doch groot genoeg.

Minpunt was wel dat het restaurant gesloten was, waardoor wij alsnog de auto moesten nemen om op zoek te gaan naar een alternatief. Ontbijt was wel uitstekens verzorgd.

Datum van verblijf: augustus 2016
GALERNE59910, assistante de direction van Sure Hotel Lille Tourcoing, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 augustus 2016

Koen, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te vertellen over uw ervaring in Comfort Hotel Garden. Het spijt ons te horen dat uw verblijf niet aan uw verwachtingen heeft voldaan; hiervoor willen wij u dan ook onze oprechte excuses aanbieden. Bij Comfort hotel, streven we naar een hoogwaardige dienstverlening voor elke gast; uw commentaar is daarom erg belangrijk voor ons. U kunt erop vertrouwen dat wij de juiste maatregelen zullen treffen om het probleem te verhelpen en te voorkomen dat het zich nogmaals voor zal doen. Wij stellen het op prijs dat u uw opmerkingen met ons heeft willen delen en wij hopen dat u ons de kans wilt geven om u in de nabije toekomst beter van dienst te zijn. Hoogachtend, Yasmine

Beoordeeld op 1 juli 2016 via mobiele applicatie

Voor als alle hotels in Lille vol zitten en je toch in Lille moet zijn. Ongeveer 12 km van het centrum, voor de deur een grote parkeerplaats en achter het hotel een parkje. De ligging is minder, midden op een industrie terrein. Ontbijt is goed en de kamers zijn niet groot. Maar wel schoon en fris.

Datum van verblijf: juli 2016
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 19 juli 2015

De prijs-kwaliteit verhouding van dit hotel is goed,het ontbijt was prima
De kamers zijn niet erg groot maar volstaan voor 1 overnachting,de snelweg ligt dichtbij!
Op loopafstand is een McDonalds,want er was op dat moment geen mogelijkheid om te eten.

Kamertip: de zon staat 's middags aan de voorkant van het hotel,de kamers worden dan érg benauwd
Datum van verblijf: juli 2015
Beoordeeld op 19 september 2014

Om lille te bezoeken, zochten we een hotelletje niet te ver van lille. Wij waren aangenaam verrast: vriendelijk onthaal, kamer zeer netjes, een mooi tuinpark om in te wandelen (ondanks het feit dat het hotel verder in een zac zone ligt). We waren ook aangenaam verrast door het zeer uitgebreid ontbijt, voor een schappelijke prijs. Kortom een aanrader. Prijs kwaliteit super.

Datum van verblijf: september 2014
GALERNE59910, Propriétaire van Sure Hotel Lille Tourcoing, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 oktober 2014

Dank u voor uw opmerkingen over uw verblijf in ons hotel.
Het is met groot genoegen dat we lezen en uw opmerkingen doorgeven aan ons hele team. Serveert u is ons een genoegen en we werken elke dag aan deze uitstekende service te maken.

In afwachting van het plezier van je weer te verwelkomen, dan kunt u, Mevrouw de Voorzitter, onze hartelijke dank.