Beoordeeld op 6 februari 2020 via mobiele applicatie

Het is een hobbelige lange weg naar het hotel maar dat wordt bij aankomst snel goedgemaakt. De ontvangst is hartelijk en de omgeving prachtig. De rivier is vlakbij en duidelijk hoorbaar. De kamer was ruim en luxueus. Prachtig uitzicht vanaf het balkon. De bedden zijn voorzien van een klamboe. De badkamer is heerlijk ruim. Via een shortcut ben je in 15 minuten in het centrum van Minca. Bij de receptie kun je een zaklamp lenen, de weg is slecht verlicht en hobbelig.

Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeeld op 18 september 2019

Wauw, wauw, wauw! Wij hadden de suite met hangmat ervoor, wat een uitzicht. Heerlijke bedden, en vriendelijk personeel. Het enige minpunt is de douche, die is behoorlijk koud. Je kunt eten bestellen van eigen kaart of iets bestellen uit het dorp wat bezorgd wordt. De panini’s zijn om te smullen. De pizza en andere maaltijden uit het dorp zijn ook heerlijk. Ontbijt heeft een keuze menu dus voor ieder wat wils.

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 16 september 2019 via mobiele applicatie

Het hotel ligt op 15 minuten lopen vanaf Minca. Het is een onverharde,hobbelige weg waar wat plassen en modder ligt als het veel geregend heeft. De kamer is netjes, groot en schoon en het bed heeft een kamboe. Wij hadden een warme douche alleen de douchekop kon wel vervangen worden. Het uitzicht van ons balkon was erg mooi. We misten in de kamer alleen een extra prullenbak en glazen om uit te drinken. De ventilators waren zeker fijn in de kamer omdat het toch wel warm is. Het ontbijt is prima en lekker(a la carte) en de service van de receptioniste is ook goed. Ze spreekt redelijk goed Engels en legt je goed uit (aan de hand van een plattegrond map van Minca)wat er te doen is. Als je een zaklamp of paraplu nodig moet hebben mag je deze lenen. Een goed hotel om te verblijven als je in Minca bent!

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 14 december 2017 via mobiele applicatie

Het hotel ligt op een prachtige locatie nabij de rivier in omgeving van vele exotische planten en vogels. Dit is een sterke van het hotel. Vanop je terras waan je jezelf in een oase van schoonheid en rust. Anderzijds is dit ook een nadeel: om naar het centrum te gaan heb je 20 min nodig te voet over een heel slechte weg die niet verlicht is. Wanneer je terugkomt s avonds is dit pad werkelijk eng. Je kan een taxi of moto taxi nemen maar dat is een hels werk en ze vragen dan ook abnormaal hoge prijzen.

De kamers zijn mooi, groot, luxueus en hebben een prachtig terras.

Personeel is super vriendelijk en behulpzaam.

Toch zijn er wat minpuntje en verloopt de service niet zo vlot. Bv. Er werd ons de verkeerde kamer toegewezen, nadat we alles hadden uitgepakt moeste we weer inpakken om twee minuten later de boodschap te krijgen dat we konden blijven.
Het kluisje werkte niet onmiddellijk.
Mijn vriend heeft zelf s nachts de toilet gelukkig kunnen herstellen want ze spoelde niet door.
Er waren maar twee maaltijden van de ganse kaart beschikbaar.
Roomsercive werd niet opgeruimd.
WiFi bereik is er zogoed als niet wat wel begrijpelijk is in de bergen.
Zwembad werke niet. Dit vinden we wel een probleem omdat we ons hotel kozen op basis hiervan.

Kortom het was wel een goed verblijf hoofdzakelijk omdat ze zo lief zijn en wel willen goed doen en door de prachtige locatie. Het potentieel om hier een tophotel van te maken is er maar het is nog net niet wat er moet zijn.

Datum van verblijf: december 2017
Beoordeeld op 3 maart 2017

Het hotel is niet in het centrum, maar 15 min. Lopen. Tip: neem een brommertaxi, die weten het wel te vinden. Ruime kamer met heerlijk terras, waar vandaan je de vogels/toekans in de morgen om 7.00 uur kunt zien. Nieuw hotel met fijne douche. Mensen zijn erg aardig en ontbijt is goed. Erg goede bedden.
Eerst is hetbalen dat het hotel wat verder weg is van het dorp, maar later valt het wel mee. Helaas is er geen restaurant, ze kunnen wel iets laten bezorgen.

Kamertip: Vraag om een kamer met terras aan de rivier, deze zijn geweldig. Wij hadden guadeloupe, deze had het grootste terras.
Datum van verblijf: februari 2017