“Gezellige en lekkere zaterdagmiddag in de veranda.”
Beoordeling van Lemonnier

Lemonnier
Geclassificeerd als nr. 1 van 2 Restaurants in Lavaux-Sainte-Anne
3 november 2018 beoordeeld

Gezellig in de veranda verwarmd door een heerlijke herfstzon. De tafels staan op ruime afstand van elkaar. Ze zijn mooi gedekt met wit linnen en keramiek uit Redu. De gerechten zijn een combinatie van traditionele ingrediënten op een moderne hoogstaande culinaire manier samengebracht. Een heerlijke champagne als aperitief, fijne amuse-bouche, gevolgd door de 3-gangenlunch, heerlijke originele broodjes en dit alles begeleid door de drankenformule, inclusief een lekker koffie met verscheidene versnaperingen. Verrassend, smakelijk, hoogstaand culinair voor een eerlijke prijs van 76€ per persoon.
De somelier weet zijn wijnen uitstekend te selecteren en de jonge ober is top professioneel, vriendelijk, kent de gerechten en praat een aardig mondje Nederlands.
Wat een fijne restaurant-ervaring!

Datum van bezoek: november 2018

9 augustus 2018 beoordeeld

We konden gezien het mooie weer buiten op het terras plaats nemen. Uitzicht op de tuin met waterpartij maakt dit aangenaam. We kozen voor het degustatiemenu met aangepaste wijnen. Het gerecht met de kreeft was uitstekend, het dessert met de tomaat beviel ons minder. Al bij al lekker gegeten en sterwaardig.
Prima bediening en de chef komt ook nog eens langs om te polsen. We komen terug als we in de buurt zijn!

Datum van bezoek: augustus 2018
19 december 2017 beoordeeld

Prima ontvangst, verzorgde rustige lokatie, uitstekende opstart en omkadering, beste wijnkeuze en superieure menu, chef omnipresent; unanieme 'bedankt en doe zo verder' aan het hele team

Datum van bezoek: december 2017
17 oktober 2017 beoordeeld

Reeds tweemaal een bezoek mogen brengen. Gastronomisch restaurant met een mooie prijskwaliteitsverhouding. Aangenaam zitten en rustige sfeer.
Bij eerste bezoek werden onze verwachtingen overtroffen, het tweede bezoek bevestigde niet helemaal maar nog steeds zeer goed.
Goede service

Datum van bezoek: augustus 2017
28 september 2017 beoordeeld

Diner streling voor de smaakpapillen
Heerlijke wijnen aangepast per gerecht
Kamers elegant en smaakvol ingericht
Sommigen met zonnig terrras
Familiebedrijf , in piepklein dorpje in de omgeving van Beauraing
Kasteel in de omgeving met wandelparkour
All in packet met diner, overnachting en ontbijt prijs kwaliteit waardig
Unieke ervaring !

Datum van bezoek: september 2017

Reizigers die Lemonnier bekeken, bekeken ook

Wellin, Belgisch Luxemburg
Lavaux-Sainte-Anne, Namur Province

Rochefort, Namur Province
Rochefort, Namur Province

Wellin, Belgisch Luxemburg

In Lemonnier geweest? Deel je ervaringen!