“Aangename setting en lekker!”
Beoordeling van Lemonnier

Lemonnier
Geclassificeerd als nr. 1 van 2 Restaurants in Lavaux-Sainte-Anne
9 augustus 2018 beoordeeld

We konden gezien het mooie weer buiten op het terras plaats nemen. Uitzicht op de tuin met waterpartij maakt dit aangenaam. We kozen voor het degustatiemenu met aangepaste wijnen. Het gerecht met de kreeft was uitstekend, het dessert met de tomaat beviel ons minder. Al bij al lekker gegeten en sterwaardig.
Prima bediening en de chef komt ook nog eens langs om te polsen. We komen terug als we in de buurt zijn!

19 december 2017 beoordeeld

Prima ontvangst, verzorgde rustige lokatie, uitstekende opstart en omkadering, beste wijnkeuze en superieure menu, chef omnipresent; unanieme 'bedankt en doe zo verder' aan het hele team

17 oktober 2017 beoordeeld

Reeds tweemaal een bezoek mogen brengen. Gastronomisch restaurant met een mooie prijskwaliteitsverhouding. Aangenaam zitten en rustige sfeer.
Bij eerste bezoek werden onze verwachtingen overtroffen, het tweede bezoek bevestigde niet helemaal maar nog steeds zeer goed.
Goede service

28 september 2017 beoordeeld

Diner streling voor de smaakpapillen
Heerlijke wijnen aangepast per gerecht
Kamers elegant en smaakvol ingericht
Sommigen met zonnig terrras
Familiebedrijf , in piepklein dorpje in de omgeving van Beauraing
Kasteel in de omgeving met wandelparkour
All in packet met diner, overnachting en ontbijt prijs kwaliteit waardig
Unieke ervaring !

25 september 2017 beoordeeld

Het mooie restaurant (en er naast gelegen hotel) is gelegen in het centrum van Lavaux St Anne, op een boogscheut van het kasteel. Ruime parking op het tegenoverliggende pleintje. Wij zaten in de grote veranda met zicht op de prachtige tuin. Voor de warme dagen zijn er buiten voldoende tafels voorzien. Professionele ontvangst, perfecte bediening en duidelijke presentatie van de opgediende gerechten.

Wij kozen op een vrijdagmiddag voor de 3-gangen lunch inclusief aangepaste wijn, water en koffie voor 62€/pp (exclusief het aperitief) . Een champagne met een trio toffe amuses, daarna een keuze uit 2 voorgerechten, als hoofdschotel terug een keuze uit vis of vlees en afsluiten weerom een keuze uit 3 verschilende desserts. Een koffie met terug een trio van fijne koffieamuses sloot ons heerlijk tafelnamiddagje af. Totaal voor 2 personen 150€. Uiteraard zijn uitgebreidere meergangen menus en à la carte formules mogelijk.
Waarom dit restaurant in 2014 zijn Michelinster moest inleveren ontgaat mij compleet, terwijl Lemonnier nochtans een briljante score van 17/20 krijgt van Gault Millau !!

Reizigers die Lemonnier bekeken, bekeken ook

Lavaux-Sainte-Anne, Namur Province
Wellin, Belgisch Luxemburg

Rochefort, Namur Province
Rochefort, Namur Province

In Lemonnier geweest? Deel je ervaringen!