Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.com185 US$
Booking.com187 US$
eDreams187 US$
Priceline187 US$
Agoda.com188 US$
CheapTickets185 US$
Beoordeeld op 6 februari 2020 via mobiele applicatie

Cursus van het werk. Erg uitgebreid middag eten. Zeer mooie omgeving. Goeie service. Gelegen naast de Colruyt academy. Ik kom nog eens terug. Snelle en efficiëntie bediening. Veel bezocht door zaken mensen.

Datum van verblijf: februari 2020
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 28 augustus 2019 via mobiele applicatie

Het terras van het restaurant is gelegen aan de achterkant van het gebouw met zicht op een mooie tuin. Voldoende parking maar savonds niet verlicht en gevaarlijk om de auto te bereiken wegens de oneffenheden.

Wij kozen voor de speciale menu van 45€ alles inbegrepen. Wat je hiervoor krijgt is een voorbeeld hoe het zou moeten zijn in de horeca! Te beginnen met een lekkere aperitief van het huis, dan enkele lekkere hapjes, voorgerecht, hoofdgerecht, dessert, en koffie met een koekje. Wijn van Coremans in overvloed geschonken en nog zeer lekkere op de koop toe.
De porties waren niet te groot, en goed zonder meer. De vis als hoofdschotel was zeer lekker en het beste van het menu.
De garçons in zwarte tenue, waren echte professioneel zonder meer. Een vleugje humor door de maître af en toe werd aan tafel goed gesmaakt.
Wij komen zeker terug, want het was er zeer gezellig en lekker!

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 10 november 2017

* goeie ligging
* zeer behulpzaam en vriendelijk personeel

* ontbijt is oke, maar ook niet meer dan dat, de lunch ook oke.
* Het avondeten was wel veel beter.

* Kamer was netjes, het was de studio. Nadeel, alles rondom je kon je horen, precies kartonnen muren.

Datum van verblijf: november 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 11 september 2016

1 Nacht verbleven voor zaken. Ziet er mooi uit van buiten maar van binnen zwaar gedateerd. Kamer was bloedheet vanwege geen airco. Afwerking kamer was verouderd. Was het geld niet waard. Personeel was aardig, ontbijt was goed.

Datum van verblijf: september 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 5 januari 2015

Gemiddeld hotel met wat goede punten als ligging, kwaliteit eten en vriendelijkheid personeel. Kamers en algemene inrichting kunnen wel een update gebruiken. Zakelijk verbleven en dit werd goed georganiseerd

Datum van verblijf: december 2014
Reistype: Reisde voor zaken