Gaachte gast,
Ik dank u voor de tijd die u genomen heeft om uw bevindingen mee te delen. Klaarblijkelijk zijn we er niet in geslaagd u een aangenaam verblijf te bezorgen, waarvoor mijn excuses. We proberen voortdurend de staat van
onze kamers op peil te houden en voeren de nodige reparaties uit, soms lukt dit niet helemaal.
De grootte van onze badkamers kunnen we helaas niet aanpassen, ze optimaal onderhouden wel.
Ik betreur het ten zeerste dat de kwaliteit van het brood en het beleg u niet bevallen is, we zorgen nochthans voor een continue aanvulling met vers gebakken brood, koeken en beleg. Mochten we daar tijdens uw verblijf een steek laten vallen hebben spijt me dat oprecht.
We zullen zeker het nodige doen om dit in de toekomst te vermijden. Ik dank u nogmaals voor uw opmerkingen en hoop dat u in de toekomst weer voor Ibis zult kiezen. Met vriendelijke groeten,
Stephan Vanwingene, General manager