Gratis annuleren tot 28/04/21
Expedia.com87 US$
eDreams87 US$
StayForLong112 US$
Beoordeeld op 22 juli 2019

Zeer goed ontvangst en perfect gelopen door een vriendelijke & ervarende meneer van de receptie!! De kamers zijn OK en ook de temperatuur binnen in de kamer. Overal in het algemeen van het hotel is prima!

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Beoordeeld op 8 juli 2019 via mobiele applicatie

Het personeel is goed maar verder zijn er geen redenen om hier nog eens te overnachten als ik in Brussel ben. Het gebouw en het meubilair zijn allemaal aan vervanging toe. Je kan zien dat enige tijd geleden nog wel is geprobeerd om het een en ander een likje verf te geven en dat men daarbij regelmatig goed is uitgeschoten. Bedden zijn slecht en de badkamers krap. Douchecabine is zo krap dat als je omdraai om volledig onder de straal te gaan staan je altijd met wel een lichaamsdeel de knop weer dicht drukt. Ook het ontbijt was erg slecht. Voor 15 euro oud brood, verlepte kaas en andere niet heel verse producten aanbieden kam gewoon niet.
kortom: dit hotel is ibis onwaardig.

Datum van verblijf: juli 2019
Stephan V, Directeur général van ibis Brussels Expo Atomium Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 juli 2019

Gaachte gast,

Ik dank u voor de tijd die u genomen heeft om uw bevindingen mee te delen. Klaarblijkelijk zijn we er niet in geslaagd u een aangenaam verblijf te bezorgen, waarvoor mijn excuses. We proberen voortdurend de staat van
onze kamers op peil te houden en voeren de nodige reparaties uit, soms lukt dit niet helemaal.
De grootte van onze badkamers kunnen we helaas niet aanpassen, ze optimaal onderhouden wel.
Ik betreur het ten zeerste dat de kwaliteit van het brood en het beleg u niet bevallen is, we zorgen nochthans voor een continue aanvulling met vers gebakken brood, koeken en beleg. Mochten we daar tijdens uw verblijf een steek laten vallen hebben spijt me dat oprecht.
We zullen zeker het nodige doen om dit in de toekomst te vermijden. Ik dank u nogmaals voor uw opmerkingen en hoop dat u in de toekomst weer voor Ibis zult kiezen. Met vriendelijke groeten,
Stephan Vanwingene, General manager

Beoordeeld op 20 juni 2019

Héél dicht gelegen bij Koning Boudewijnstadion, Atomium, Heizel.
Makkelijk bereikbaar met auto (dicht bij snelweg).
Nette kamer. Propere badkamer. Goed ontbijt met genoeg keuze.
Parking beschikbaar. 24h receptie / bar.

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Beoordeeld op 19 maart 2019

De ligging van het hotel is prima, alhoewel het centrum niet loop afstand is. Op 1000 meter is de Metro gelegen en de bushalte vlakbij het hotel. De Expo is op loop afstand.
Er is voldoende parkeer gelegenheid, wel tegen betaling een uitrij muntje bij de receptie halen. WiFi is gratis.
De kamer is klein, bezit geen waterkoker en/of koelkast. De douche is smal, het douchewater wordt wisselend van de juiste temperatuur naar ineens loei heet of koud. De bedden zijn zacht, maar oke. Het ontbijt is prima en voorziet in genoeg keuze.
Het hotel is op zich is matig zeker als je prijs/kwaliteit bekijkt en sterk verouderd.
Ik had een 2 persoonskamer gereserveerd, maar bij inchecken en ik aangaf dat ik alleen was kreeg ik ineens een andere kamer zonder tekst en uitleg.

Datum van verblijf: maart 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 19 maart 2019 via mobiele applicatie

Vriendelijk personeel, vloerbedekking flink versleten. Kamer basic ingericht. Geen warm water koker ofzo, douche derde verdieping, niet veel waterdruk. Gang ruikt wat muf. Bijzonder ik moet wel credit card borg extra achter laten als borg, vrouwelijke collega waar ik mee was niet. Best dure hotelkamer huur, er zijn hotels ook van ibis voor minder geld op betere locaties. Weinig te beleven in de buurt behalve voetbal stadion en expo ruimte. Tram metro op loop afstand. Bar avond goede en vriendelijke service. Ontbijt erg goed werd constant bij gevuld.

Datum van verblijf: maart 2019
Reistype: Reisde voor zaken